Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg til butik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!
Jeg har nogle håndlavede smykker, som jeg gerne vil have ud i en tøjbutik. Hvordan foregår det og hvad vil det kræve af mit selvskab?

Hilsen Sara-Sofie

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad materiale er smykkerne lavet af ? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

sarasofie:

Hej Amino!
Jeg har nogle håndlavede smykker, som jeg gerne vil have ud i en tøjbutik. Hvordan foregår det og hvad vil det kræve af mit selvskab?

Hilsen Sara-Sofie

først og fremmest - at de naturligvis overholder alm krav om nikkel osv men så skal du enten sælge som privat - hvis du VED du ikke kommer over 50.000 kr omsætning/salg på 12 mdr eller - registrere dig som virksomhed eller selskab (første billigst men personlig risiko) og momsregistreres, hvilket ikke gør dig dyrere i forhold til butikken du sælger til, da de blot trækker moms fra

Det svære er at få OK fra butikken og få dem til at købe, eller evt. tage i kommision, hvor du bliver betalt for solgte smykker, men tage de som ikke sælges efter xx mdr retur

Overvej billig e-pup om alt det du skal vide når du skal beslutte selskab eller personlig virksomhed og forstå skat, moms og alt det andet letlæst http://jh-e-books.blogspot.com/2018/09/grundbog-til-dig-der-vil-vre-selvstndig.html

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)