Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mydeed.dk er en ny mentor platform - søger feedback

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej folkens, mydeed.dk er en ny mentor platform som her i starten henvender sig til iværksættere. Vi ønsker at man skal kunne opnå sine mål og drømme ved hjælp af mentorskaber.

Vi er i beta og har derfor brug for så meget konstruktiv kritik som muligt. Har du lyst til at hjælpe os med det?
Hvis du ønsker at blive mentor fx for en startup eller andet, så opret gerne en profil, udfyld matching parametre og deltag i de kommende debatter i vores forum.

På forhånd mange mange tak(:
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.

Der er rigtigt mange stavefejl og sjusk på sitet. Det er sq lidt ærgerligt at I præsenterer det uden at have gennemgået det ordentligt.

Men jeg har testet det :

Der er et eller andet helt galt med oprettelsen, når jeg laver mit eget password. Der står "Din adgangskode skal indholde midst et stort bogstav, lille bogstavog et tal."

QQQqqq111 > virker ikke

QQQaaa11 > virker

Qq1 > virker ikke

I stedet for at gøre det så svært for folk, så gør hellere sådan at passwordet skal være langt i stedet for svært. Det skal hellere være meget langt, f.eks. 10 bogstaver. Prøv at se her hvorfor: https://www.betterbuys.com/estimating-password-cracking-times/



Når jeg så har oprettet en profil, så får jeg en mail fra jeres system, og når jeg klikker på den, så står der:

Og der stoppede jeg med at teste.
Ellers synes jeg at ideen er fremragende. Jeg vil gerne være med til at være mentor, I siger bare til når I har fixet det, så kigger jeg på det igen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for dit grundige svar Pbille, det værdsætter vi i allerhøjeste grad. (:
Vi får styr på alt hvad du nævnte og skal nok melde ud når der er orden på platformen.

Mvh
Mathias
Tilmeldt 16. Apr 19
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
slettet
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)