Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behøver jeg aftale med Nets, ved brug af Stripe?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Jeg er igang med at lave en webshop, og bruger wix.com
Dertil har jeg tilknyttet Stripe's betalingsmodul og lavet en indløsnings aftale med Nets.

Jeg har været i kontakt med Nets, som siger at jeg skal have en indløsnings aftale via dem for at kunne åbne min webshop,
og det gjorde jeg så. De sagde at det ikke var noget problem at tilknytte nets til stripe, men der har ikke været andet end problemer.
Først sagde de at jeg skulle skaffe et Business nummer hos Stripe, men det kendte Stripe ikke noget til. Derefter sagde de at jeg efter den første betaling,
ville få et Acquiring nummer, som de skulle bruge for at tilknytte Nets, men det kender stripe heller ikke noget til.
Da jeg kontaktede Nets ang. dette sagde de bare, at det godt kunne hedde noget andet, uden at give mig yderligere hjælp.
Tak for L... Nets!

Så derfor vil jeg høre jer, om det overhovedet er nødvendigt at have en indløsningsaftale med Nets, for at kunne køre min webshop med stripe's betalings modul? (behøver ikke at tage imod dankort)

Håber at nogen af jer kan hjælpe mig :)

P.s Ved godt at Wix.com ikke er bedste løsning til danske web butikker og at Stripe tager kassen i gebyrer, men har allerede betalt for et år, så må lige overleve og skifte til en anden leverandør næste år. :)
Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Stripe er en komplet betalingsløsning, så du behøver ikke og kan mig bekendt ikke tilknytte en indløsningsaftale fra nets.

Tilmeldt 28. Dec 18
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, du behøver ikke NETS når du anvender Stripe, da Stripe leverer en pakkeløsning med både indløsning og gateway i ét. Du behøver kun en NETS aftale hvis du også vil modtage Dankort, men det skal du så finde en anden betalings gateway til, da Stripe ikke kan integreres med vilkårlige indløsere.

Den du har talt med hos NETS har tilsyneladende misforstået noget og tror at Stripe er en normal betalingsgateway der kræver at du har en indløsningsaftale, men det er altså ikke tilfældet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)