Det er faktisk umuligt IKKE at besøge en site hvor der ikke findes Goooooogle ads - personligt irritere de mig faktisk lidt; ganske vidst er nogle websites gode til at integrere reklamerne, så de ikke "forstyrre" besøget - men på andre steder er simpelthen for øbberbøv, især på de sites som udelukkende er lavet for at kunne placere Google ads på den. Søgte eksempelvis på "importbiler" - et af resultaterne var en sites plastret til med endnu flere "resultater" - og så selvfølge Gooooogle Ads.
Men, men - jeg forstår da baggrunden for at placere AdWords på sin site - og ved da at flere laver fornuftige penge på det, meeeen efterhånden synes jeg det nærmer sig det platte ;-)
Tænk på alle de som bruger AdSense - og dermed har annoncer på alle mulige sites, som overhovedet ikke har relation til det annoncerede - hvilket om muligt, skaber vanvittig mange hits, som slet, slet ikke er pengene værd: Nogen gange keder man sig så meget på en site, at bare vælger en af de Gooooogle ads, som virker mest interessant.... bare sådan for at komme vide: Back button i Explorer er jo blot at gå tilbage til en endnu mere kedelig site ;-)
Ros skal Thorborg dog have for bruge af Gooooogle Ads på Amino: Som oftest relevante - og så er de diskrete: That I like!
Det var så mine 2 cents ;-)
Lasse Burholt |
Hej Lasse