Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømmeholdet

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom nu Mette Cool

Prøv at forestille dig, at du sammensætter et "out-of-the-blue"-hold, som sønderbanker os hjernedøde fodboldtosser Indifferent

Du vil for tid og evighed kunne håne os, helt ind i det dybeste, hvor det gør rigtigt ondt på os såkaldte fodboldeksperter ... det ville da noget for sådan en gæv pige som dig Angel

Faktisk, når nu jeg graver i hukommelsen, kan jeg huske en gang, hvor konen og jeg skulle oddse (dengang det lige kom på markedet).

Vi skulle tippe 3 "lige på" og jeg valgte 2 sikre og en overraskelse ... konen valgte 3 kampe som hun mente var sikre resultater, selvom den ene kamp var langt ude (i forhold til vurdering) - det var vistnok OB-Herfølge, hvor hun havde Herfølge som vinder. Jeg grinte i flere timer, men hun var kold.

På vej hjem fra sommerhus, hørte vi sportsradio, så vi live kunne følge resultaterne ... der var jo en god mulighed for at håne konen.

Resultatet blev at mine 2 sikre ikke gik hjem, mens overraskelsen var god nok, så det gav .... 0 kr.

Til min store fortrydelse, gik konens 3 resultater hjem ... jeg husker stadig kommentatorens levende reportage fra kampen i Odense, som jo var en KÆMPE overraskelse.

Aldrig har konen hånet mig så meget før eller siden. Her sad jeg og mente jeg vidste alt om fodbold, mens hun "bare" havde valgt 3 kampe/resultater. Hvis det var SÅ nemt, ville hun da gerne oddse noget mere Devil

Vinderkuponen, som lød på lidt over kr. 200,00, hang på køleskabet i noget nær 2 år, før jeg fik "lov" til at smide den ud.

Nu kan DU så være den, som slår det sidste søm i kisten, som jeg skal bruge til at begrave min stolthed i Ick!

Er du frisk?

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:34

Nej, tænk nu, hvis jeg synes det var sjovt! *skræk*

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 12:35

Så er "mester´s mundgodt" meldt til puljen :-)

Mvh Mads.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 13:09

4 timer til sæsonen kickstarter Stick out tongue

Endelig, endelig, endelig .... også selv om "mit" hold, først skal spille i morgen Cool

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 00:13

Latterlig turnering Angry

Der er jo ingen hold der spiller som jeg vil have dem til Ick!

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1302
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:15

MetteSkagen:
Æv at det er fodbold...det er så keeedeligt...er der ikke en påklædningskonkurrence jeg kan være med i - eller noget?

Hej Mette

Jeg er frisk på en påklædningskonkurrence. Den første der får alt sin påklædning af og tager et billede og offentliggøre det her i tråden har vundet håneretten over de andre.

Konkurrencen starter NU.... Big Smile

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JEG VANDT!

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 18:19

Big Smile

5 stjerner til dig Mette.

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1302
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:09

Argh tis... Der var jeg ikke hurtig nok Big Smile

Du får håneretten... men på den anden side set, så har vi andre jo også fået lidt håneret med det billede? Stick out tongue

Godt gået.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:50

Amino har jo det lidet kære arve stykke: mankinien.
Jeg er sikker på, at Anja gerne sender til til den/dem som stiller op til en udfordring...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)