Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjæælp.. jeg mangler kunder:o)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange gode forslag fra jer alle sammen.. mange tak.. bliv endelig vedSmile

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:41

Hej

Allervigtigste i en virksomhed, stor som lille er kundepleje..

Det er dem du skal leve af..

Herudover bør du måske undersøge, hvor dine tidligere kunder er forsvundet hen og finde ud af, hvad der gjorde, at de smuttede fra dig under din barsel...

Måske kan du evt. lokke dem tilbage mod at give dem 50% specialrabat i en måned på dine ydelser og selv om det er en stor rabat, plejer det at være nok til at få en del af dem tilbage i folden hos dig.

mvh   Geeked

Fra Århus
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:28

Alt statistik peger i retningen af, at små annoncer i aviser efterhånden har meget lidt eller ingen effekt. Brug pengene på noget andet!!

Evt. lidt markedsføring rettet mod det lokale erhvervsliv. Modeshows i samarbejde med designer tøjbutikker og lignende.

Skyd med spredehagl... brug alt andet end de traditionelle kanaler...

Mvh. Michael WF Enterprise ApS Det gælder ikke om at vide alt, men at vide hvor man kan finde alt...
Fra Aars
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:26

det er en lidt sjov branche du, det giver mange muligheder... jeg kunne forestille mig at tilrette lægge en god kampagne ville være godt.

kampagnen skal inholde en happening og noget der trækker kunderne til... f.eks. at de får et sminkesæt hvis de bestiller et af dine dyere produkter.

ellers tag hen på det nærmeste torv med dit grej, og lad folk prøve det gratis og giv samtidig dem en brochure og få dem til at tilmelde sig en nyhedbrevsliste per mail eller sms

"Tro på dig selv ellers får du ikke andre til det"

Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 03:03

Hej Vibeke.

jeg tror jeg har et par koncepter du måske kan bruge....kontakt mig på min mail info@komiktilfest.dk

hvis du ønsker en seriøs dialog?  Vh pressekoordinator JB

JB

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:32

Hej Vibeke.

Segmentet er ikke helt nemt at komme i kløerne på, men det er på den anden side slet ikke umuligt. I den branche du bevæger dig i er succesoplevelser og kundeomtale alfa og omega for om der kommer nye kunder i butikken, hvilket du også selv erfarede da du satte afløseren ind under barsel. Derfor handler det om at bygge gode relationer hos kunderne, gøre lidt ekstra for dine kunder, som dine konkurrenter ikke gør, hvilket højst sandsynligt vil få dem til at anbefale dig til venner og bekendte. En mulighed var evt. at give kunderne gratis vareprøver, som ikke behøver koster dig det store, men som alligevel vil have en stor værdi hos kunden. Det at få noget gratis vil hos de fleste kunder altid have en positiv virkning, ligemeget om indkøbsværdien er 15 kr. eller 150 kr. - pointen i det er at du værdsætter kunden og gør noget ekstra for han/hun.

Det er fint at du allerede gør meget i annoncering og flyeromdeling, men hvis den ikke indeholder en god call to action funktioner og gode salgselementer, vil det næsten være spildt arbejde. Et must er at udover at gøre opmærksom på dig selv, også skilte med nogle her-og-nu tilbud, så kunden ikke blot ligger dig bagerst i bunken af annoncer, men simpelthen tager kontakt med det samme. Derudover skal du også overveje om du er tilgængelig ved telefonen på det tidspunkt kunden ser din annonce, det kan være fredag aften kl. 22 i sofaen eller mandag formiddag kl 9 - når kunden har besluttet sig, er det med at få skabt kontant med det samme. En løsning på dette problem er at påføre annoncen en SMS-funktion, hvor folk ved at sende en SMS med fx ordet SMUK til nummeret XXXX automatisk bliver ringet op af en skønhedsekspert (dig) hurtigst muligt. Selve systemet fungerer sådan i praksis, at du modtager en email eller en SMS (valgfrit) med personens kontaktoplysninger, så snart din potentielle kunde har indsendt SMS-beskeden. Dette giver dig meget mere fleksibilitet i hverdagen, og medfører en øget kundetilgang i og med at du ikke mister alle dem som umiddelbart, af gode grunde, ikke kan skabe konktakt til dig. Du kan læse lidt mere om mobil markedsføring ved at klikke her: Mobil markedsføring. Er du interesseret i denne løsning må du meget gerne sende mig en email på js@promarketing.dk, så vil jeg hjælpe dig videre til en meget fordelagtig pris :-)

Mange gange held og lykke med forretningen fremover!

// Jesper Skov

Tilmeldt 7. Apr 08
Skrevet kl. 18:23

JB

Tilmeldt 7. Apr 08
Skrevet kl. 18:29

Hej Vibeke Sund.   Du skal have skrevet en NY pressemeddelse idet du jo er tilbage i din butik. OK med flyers bare de er konkrete i A5 størrelse.

I dit område er der 2-3 lokal aviser, men der er også FR.Borg Amts Avis, kan du få en artikel i Fr.Borg Amts Avis med et foto....og en rimelig lang presse historie så kommer din butik til at rykke igen, evt. garneret med en annonce i FR.Borg Amts Avis samme dag som artikel med et KNALD TILBUD på en ansigts behandling. Eksempel : Ansigtsbehandling FØR : Kr. 675,- Fredag & Lørdag TILBUD Kr. 225,-

Hilsen JB mail : info@komiktilfest.dk

JB

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47

Hej Jesper

Tak for dit indlæg.. syntes det lyder som en rigtig god ide.. det her med at kunderne kan sende en sms og så blive ringet op af en "skønhedsekspert":o)

Hvordan ligger priserne på sådan noget?

Mvh

Vibeke Sund

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:16

Hej Vibeke. Jeg sender dig lige en mail til dig med det samme, hiv i mig hvis den ikke er modtaget kl 16.

// Jesper Skov

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)