Tak for dit indlæg.. syntes det lyder som en rigtig god ide.. det her med at kunderne kan sende en sms og så blive ringet op af en "skønhedsekspert":o)
Hvordan ligger priserne på sådan noget?
Mvh
Vibeke Sund
Har som lovet forsøgt at sende dig en mail et par gange, men har aldrig fået et svar. Er den nået frem??
Jeg kan for mit eget vedkommende sige at jeg længe har ledt efter en skønhedsklinik der har nogle behandlinger for mænd, men der er ikke så mange i jylland der reklamere med det (og der er lidt for langt til Espergærde).
Men jeg er sikker på at hvis du laver nogle pakker til mænd og reklamerer med det, så vil du også vinde nogle kunder der. Du kunne evt lave nogle parpakker, så manden kunne tage sin kone med ned til dig og selv få en omgang samtidig. Så er det nok heller ikke så grænseoverskridene for manden at skulle på en skønhedsklinik..
Du kunne prøve dig med noget lokal synlighed via outdoor. Altså reklamer på de busstoppesteder der er i nærheden af din butik. Jeg ved at disse kan købes lokalt for 12 måneder af gangen. Dette kunne gøre at du differentierer dig fra dine konkurrenter.
Hvordan arbejder du selv med salg, har du de rette forudsætninger ? hvis nej kan jeg måske hjælpe dig.