Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du arbejde 14 timer om dagen for en skål ris og et los i kuglerne?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor. 

Nej der er ikke mange skudsikre facts i denne video og som du helt rigtigt siger er det heller ikke pointenSmile 

Mange tak for feedback

Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Jeg forstår som sådan også godt dine pointerSmile -Og jeg er heller ikke sikker på at det gavner dem IKKE at købe deres t-shrts m.m. Vi kan så tage en debat om vi har brug for så mange t-shirts og andet gejl som vi så ofte køber her i vesten (men det er en helt anden snak)Smile

Den del med betingelser og at stille krav til dem man handler med synes jeg jo er helt perfekt og den rette vej at gå så det er superYes

-Jeg har som nævnt ikke den komplette løsning på problemet og min video er jo også mest men i sjov med et meget karikeret syn på udnyttelse, arbejdsforhold, lobbyisme m.m og jeg sigter ikke på nogen specifik. 

De ting du/i gør lyder jo i mine øre som skridt i den rigtige retning og det kan jeg jo kun bakke op omSmile

Mange tak for din feedback og dine pointer. Det hjælper også mig til at blive klogere på emnet...

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Suppeske:
Den del med betingelser og at stille krav til dem man handler med synes jeg jo er helt perfekt og den rette vej at gå så det er super

Det gør jeg til mine leverandører. Jeg arbejder i PPE og kan jeg ikke få dokumentation for, f.eks. handsker er testet af et anerkendt firma og Crom-VI er < 3 mg/kg, så er jeg ikke interesseret.

Jeg fandt denne artikel:

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/de-ordner-dit-laederkluns-faar-kraeft-og-kroniske-sygdomme/7540187

Så er jeg totalt ligeglad med, at jeg kan tjene bunker af penge. Jeg vil ikke tilsidesætte brugerens helbred, overhovedet.

Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det der er jo noget forpulet svineri og viser samtidig at der er masser at forbedre, eller arbejde med om man vil!!!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)