Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån til nyopstartet virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Har brug for at låne 50.***kr 100.***kr til mit firma. men banken tør ikke gå med på det.. har prøvet at kigge kivklån. men virker dumt at sætte firmaet i så stor og uoverskuelig gæld. så tænkte på om nogle kendte noget hvor man kan låne til en fin rente. og som er interesseret i at låne til ny opstartet firma med CVR nummer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er helt enig i at det er dumt at tage et kviklån for at opstarte en virksomhed, helt hul i hovedet. Men derfor er der jo stadig en masse andre online låneudbydere hvor det er meget nemmere at blive godkendt end ved banken.

Jeg kan kun reefere til der hvor jeg arbejder som hedder houseofbanks.dk, det er en sammenlignings side for diverse lån på det danske marked. Håber det hjælper, men for gudsskyld husk ikke kun at tjekke renten men også hvilke omkostninger der er ved hele lånet. Blandt andet tilbyder Santander og Basisbank lån til en lav ÅOP :)
Fra Viborg
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Malte H

Har du fast ejendom og friværdi, så tag fat i Vexa. Du kan se mere, ansøge og finde kontaktoplysninger på hjemmesiden vexa.dk

Forsat god dag :)

Med venlig hilsen
Kathrine Kalhøj
Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også lendino.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. May 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)