Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR nr. - kan det fremskyndes?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har de sidste par dage lavet en webshop og sat alt op, men før jeg kan få betalingsmetode opsat kræver det selvfølgelig CVR nr.

Har oprettet mig som enkeltmandsvirksomhed, hvor de skriver det tager 10-14 dage for at blive godkendt. Så mit spørgsmål er bare. Kan det fremskyndes?🤔 kan simpelthen ikke vente med at komme igang.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Koldt vand i blodet - brug tiden på at forberede alt mere - forretningsplaner - lave analyser af priser mod konkurrenter - budgetter - tal med banker. Du har levet et liv og om du nu skal slå koldt vand i blodet 10-14 dage - har ingen større betydning for din fremtidige succes. Jeg tror ikke du kan fremskynde det desværre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Mar 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Du har selvfølgelig helt ret. Du er over det hele herinde og hjælper rigtig mange, hvilket jeg synes er fedt. Jeg så tilfældigvis din blog med dine 8 e-bøger på et andet indlæg skrevet i dag, som fik mig til at købe din bog om start af enkeltmandsvirksomhed og den om regnskab. Har læst de sektioner jeg føler jeg har brug for, og jeg vil tage ned i min bank og få oprettet en ekstra konto på min private til al min omsætning, og NemKonto.

Men angående moms/skat/omsætning har jeg lige et spørgsmål angående markedsføringsudgifterne.

Hvis jeg tjener f.eks. 100 kroner på en vare og geninvestere dem med det samme i endnu mere reklame. Hvad så?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

mbsdk:
Hvis jeg tjener f.eks. 100 kroner på en vare og geninvestere dem med det samme i endnu mere reklame. Hvad så
så er dit resuitat 0

Alt du bruger som udgift der klart er taget for at øge dine indtægter - er udgiver der gør fra indtægter
Modsat hvis du købte varer, som har en værdi og bare er bytte fra kroner i banken til værdi på lageret - og ikke giver fradrag

Mener du at du vil bruge penge på reklame så er den en udgift der trækkes fra dine indtæger når skat beregnes

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)