Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bøger om iværksætteri

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke bøger som omhandler hvadsomhelst inden for iværksætteri, kan I tilbyde?
Underemnerne behøver ikke at være iværksætteri, må godt handle om ‘at tænke ud af boksen’, ‘betydningen af samarbejde’ osv.

Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

8 stk er det blevet til - som e-bog eller paperback. Konkrete bøger der sikrer du ved de vigtige ting om alt det formelle - lige fra stiftelse, regnskab, skat, moms, bankkonto - til de bløde værdier, baglandet, valg af niche osv. Nok at vælge mellem, fra IVS eller ApS hvis du vil stifte selskab, over Personlig virksomhed der dækker enkeltmands, PMV og I/S til en gække grundbøger der dækker hele vejen rundt.
Du kan se indholdsfortegnelse i hver af dem her 8 Iværksætterbøger - som e bog eller papirbog - Danmarks mest dækkende og letlæste start-up materiale http://jh-e-books.blogspot.dk/2016/05/START-UPBOOKS.html Fra under 50 kr og op

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Mar 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jama3

Jeg kan hurtigt skrive en lang liste med gode bøger, men vælger 2 ud som jeg selv har læst og fundet super interessante og brugbare.

Den første hedder "The 4 hour work week" skrevet af iværksætteren Tim Ferris. 
Utrolig spændende bog der handler om iværksætteri og at tænke ud af boksen, samt at skabe dine egne arbejdsvilkår.

Den anden hedder "Think and grow rich" af Napoleon Hill.
Dette er en lidt ældre bog, men det den fortæller bliver aldrig forældet. Den handler om en række metoder nogle af verdens mest succesfulde folk har brugt for at opnå deres mål og ønsker. Rigdom behøves ikke nødvendigvis være penge. 

Jeg har selv læst de engelske udgaver, men de fås også på dansk :-)

Simon

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg har haft begge bøger liggende derhjemme, men fik dem aldrig læst da jeg var i gang med nogle andre bøger. Nu spørger jeg af ren nysgerrighed, er det virkelig de to bedste bøger om iværksætteri som du kan tilbyde, da jeg også har set mange andre som har tilbudt præcist de samme bøger?

Tilmeldt 8. Mar 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja det er de 2 bedste bøger jeg har læst omkring emnet. Jeg har dog ikke læst så mange bøger omkring iværksætteri, men jeg synes helt klart du skal give dem et skud. Jeg har fået meget brugbart ud af dem og kan læste også at andre havde før jeg købte dem :-)

Mvh

Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

-Og så skal du da også lige have et link til denne video der handler om at være kreativ og tænke ud af boksen (eller på kanten af boksen) som andre iværksættere b.la. Christian Stadil opfordrer tilSmile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)