Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

animationsfilm

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Mar 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er ved at starte en konsulentvirksomhed op sammen med en kammerat/tidligere kollega.

Vi har i den forbindelse snakket om, at det måske kunne fungere meget godt, hvis vi kort og klart kommunikerede hvad vi kan skabe af værdi for vores kunder via en animationsfilm / tegnefilm.

Er der andre der har erfaringer omkring hvilken effekt sådan en film kan give?

Og er der nogle der kan anbefale nogen der kan hjælpe os med at udvikle filmen?

mvh Lars
Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Ja animationsfilm eller whiteboard explainer videoer er altid en god ting. Du kan faktisk ret let komme igang helt gratis da der findes så meget software nu til dags. Jeg har lavet en del animations videoer gennem tiden (check evt dette link til min YouTube kanal) 

https://www.youtube.com/c/GetThePicture

Nu tænker jeg ikke lige at det er præcis den stil du er på udkig efter, men jeg har brugt et program der hedder videoscribe til at lave mine animations videoer. De har en gratis prøveperiode hvis du har mod på at lege lidt med det selv

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Mar 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren,

Det ser da rigtig godt ud, det du har lavet :)

Og jo det var faktisk lidt i den stil, vi havde tænkt på. Så måske man skulle give sig selv en sjov udfordring, og så give sig i kast med at få lavet sådan en video.

Ift. speaken, er det din egen stemme, eller?

mvh Lars
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Fra  Animatoren.dk Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars :) 

En animationsvideo er en rigtig god investering idet, at den er yderst effektiv på flere forskellige parametre. Du kan læse mere omkring det på vores hjemmeside Animatoren.dk. Hvis det skulle have interesse, så står vi selvfølgelig parate med åbne hænder til at hjælpe jer igang med en video. Skriv endelig, hvis i har nogen spørgsmål. 

Mvh.
Kenneth Vibæk 

Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for detSmile Jamen hvis du har mod på det selv kan jeg varmt anbefale programmet videoscribe. Stemmen på mine videoer er min ven fra Cali. Jeg prøver at gøre det lidt internationalt så en god amerikansk stemme er at foretrække herSmile Og som nævnt er det meget vigtigt (efter min mening selvfølgelig) med en god stemme til disse videoer

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Mar 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for svarene i denne tråd - jeg tror simpelthen at det ender ud med, at vi selv giver os i kast med projektet
Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

God ideYes Held og lykke med detSmile

Tilmeldt 1. Feb 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren dit svar om speakeren  på din video forvirrer mig en smule, der ser jo ud som om du har lavet en del videoer...du ved godt det ikke er din amerikanske ven fra Californien der lægger stemme på ikk? Jeg er 95% sikker på at det er en computerstemme...jeg ved med 100% sikkerhed at der er speaker software på markedet hvor du taster din tekst ind og så bliver den læst op af en speakerstemme. Men det er vel en vennetjeneste så der ikke er nogen der bliver snydt?

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Bojko, synes du virkelig det lyder som en computerstemme?? 🤔 Det er jeg 99,99 procent sikker på at det ikke er. 🙂

Venlig hilsen
Anja

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)