Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har kopieret mit site?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Davidsen:
Han skal udelukkende have en procentdel af en evt. erstatning. Så den del er på plads.Smile

Lyder lidt mærkeligt for mig bekendt kan man kun få erstatning for det tab man har lidt. 

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Davidsen:

Ikke enig - har allerede lavet aftale med advokaten/juristen. Han skal udelukkende have en procentdel af en evt. erstatning. Så den del er på plads.Smile

Ja selvfølgelig har han lavet en aftale med dig, jeg siger jo til dig, at han er den der får noget ud af det.

Du får til gengæld ikke en tøddel ud af det; alle kan kopiere dit site og din idé. Og der er ikke en hujende fis der går op i det, undtagen jer der poster penge i advokaternes lommer.

Er du sikker på du har tænkt det igennem? Har du copyright på alt hvad du viser? og jeg taler ikke bare den lille R-char som alle fejlagtigt tror hjælper noget.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tidligere haft et site der også blev kopieret - her fik jeg erstatning/kompensation, så det er ikke så ligegyldigt som det fremstilles her. 

For at præcisere er min juridiske hjælp et firma der ikke laver andet end sådanne sager. Firmaet er lokaliseret i Tyskland.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

Kenneth Davidsen:
Han skal udelukkende have en procentdel af en evt. erstatning. Så den del er på plads.Smile

Lyder lidt mærkeligt for mig bekendt kan man kun få erstatning for det tab man har lidt. 

Korrekt. Hvis erstatning skal kunne komme på tale, skal der være konstateret et tab. Mon ikke der tænkes på vederlag og godtgørelse.
Det er i øvrigt almindelig praksis at kræve vederlag og godtgørelse, når nogen har ulovligt kopieret indhold.
Ophavsretsloven er bekvemt meget klar. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)