Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshop software

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal vælge en webshop software der kan integreres i en webside og har brug for rådgivning til hvilken software udbyder der udbyder bedste produkt.

Shoppen skal kunne håndtere op til 20 varer i første omgang, men over tid kunne håndtere op mod 100 -200 varer

Det er vigtigt at shoppen har en vis grad af fleksibilitet således at vi selv kan tilpasse brugerflade og enkelte funktioner.
Jeg har en lang kravsspec - men tænker at
der allerede nu sidder en der kan pege mig i den rigtige retning.

Vi har programmør der kan implementere og modificere langt hen ad vejen - men selve maskinen i webshoppen er vi lidt i tvivl om hvilken vi bør gå efter.

Sætter pris på jeres feedback



Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Normalvis vil jeg anse webside og og webshop som den samme side. Som et tænkt eksempel, hvis I på nuværende tidspunkt har en wordpress, kan man snildt udvide med webshop-delen -> woocommerce.

Eller hvis I har et helt andet system til selve hjemmeside, men tænker på at få et "nyt" system til selve webshopdelen, så vil jeg rykke det hele over på "webshopdelen", således at det samlet på det samme system.

Jeg begår mig selv kun indenfor SmartWeb/Scannet-løsninger, så hvis dette webshop-system kan dække dine behov kan jeg hjælpe dig videre.

I min optik er SmartWeb lige så fleksibel som så mange andre løsninger. Jeg har fx selv udviklet en iPhone/android app som der passer til en SmartWeb-løsning.

Man kan også med en SmartWeb-løsning have sin "hjemmeside" adskilt fra "webshop-delen". Fx hvis man har udviklet nogle funktioner man gerne vil bibeholde på hjemmesiden, kan man også det. Her har jeg også med god succes udviklet en yderst custom "hjemmeside" i PHP , men som udadtil udelukkende gør brug af en SmartWeb-løsning som frontend-delen.

Og når du selv har en programmør, som kan det meste selv, så er SmartWeb også et godt valg - så skal I nemlig kun koncentere Jer om frontend-delen, og overlade systemets kerne til SmartWeb.

Du kan finde mig: 

https://dgcoding.dk/

Håber du finder et system der passer til dine behov

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)