Undgå dobbelt kvittering, hvordan? - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Administration & Finansiering

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Regnskabsprogram, lønsystem, CRM m.m. "

Undgå dobbelt kvittering, hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 33
Tilmeldt 10. jan 19
Indlæg ialt: 8

Skrevet 07-03-2019 kl. 11:50

Hej amino'er

Jeg har et nystartet enkeltmands vinduespudser firma. Hvor alle mine private kunder gerne vil betale via mobilepay. De sender pengene til mit erhvervs mobilepay nummer, og modtager en digital kvittering med det samme. Smart og nemt.

Men.

Hvordan får jeg nemmest sat de beløber ind i mit dinero regnskab?
Hvis jeg opretter en betalt faktura, vil det så ikke se ud som om jeg har modtaget beløbet to gange? Da jeg både har en faktura i Dinero, og en kvittering i Mobilepay?

Jeg ved godt at jeg til at starte med kan sende en faktura i dinero. Men flere af mine ældre kunder bruger ikke email. Og når folk betaler med det samme via mobilepay slipper jeg for besværet med at følge op på om der bliver betalt.

Mvh. Patrick

Amino-karma 174.516
Fra 2800 Lyngby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 38.005
Amino Plus
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet 07-03-2019 kl. 11:52

Jeg vil mene du bare markerer dinero fakturaen som betalt (mod bank hvor pengene jo går ind og svarer til faktura går jeg ud fra)

vh John H

Amino-karma 33
Tilmeldt 10. jan 19
Indlæg ialt: 8

Sieck
Skrevet 07-03-2019 kl. 12:31

Okay, så skal jeg forstå det som om at det ikke betyder så meget om der både er en kvittering og en faktura. Så længe det regnskab/overskud jeg oplyser til skat matcher hvad der går ind og ud på min bank konto?

Amino-karma 174.516
Fra 2800 Lyngby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 38.005
Amino Plus
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet 07-03-2019 kl. 12:50

Sieck:

Okay, så skal jeg forstå det som om at det ikke betyder så meget om der både er en kvittering og en faktura. Så længe det regnskab/overskud jeg oplyser til skat matcher hvad der går ind og ud på min bank konto?

ja det kan du sige - du har en faktura og en indbetaling i banken som svarer til faktura - og er der et gebyr, bogføres det som gebyr

vh John h

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

Administration & Finansiering er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :