Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvorfor får jeg intet salg i min webshop?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn,

Som et mindre tillæg, så kan jeg ikke umiddelbart se at siden har Google Console.

I så tilfælde, så skal du have dette på. Med Google Console kan du bl.a forespørge om din side kan blive indekseret på google. 

Når du har været igennem alle de gode inputs, kan du også arbejde lidt med linkbuilding.

Du skal være velkommen til, at oprette et link til din webshop på https://findenwebshop.dk

God vind med at få implementeret de gode inputs.

Tilmeldt 8. Feb 19
Indlæg ialt: 8
Fra  mortiltvillinger.com Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn- det var så lidt. Skriv gerne en mail til mig såfremt du får brug for hjælp. 

Eller fang mig via websitet.

Pøj, pøj...

med venlig hilsen Merethe

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvormange besøgende har du per dag?

Kører du google shopping?

Din side mangler kærlighed og helt baisc onsite seo.

Du kommerlangt med onsite seo, siden skal være bedre og google shopping. 

Driver webshoppen bambustøj.dk

Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget du bør overveje er din priser, du kan bestille en meetion mus fra eBay til 60-70 kr inkl porto, hvor du tager 180 kr + 50 kr porto. Hvilket uden tvivl skræmmer de fleste væk, jeg vil også overveje at sætte fragtprisen betydelig ned du er oppe mod nogle virkelig store spiller som ProShop og ComputerSalg.

Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan:

siden er meget skrabet, der foregår ingenting.

der burde have været fuld af produkter på forsiden.

det ser ud som om du kun har 10 varer!

derfor går man bare videre!



Han har kun de vare du ser på forsiden.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de fleste andre er inde på  - DESIGN!

Du er simpelthen nødt til at sende signaler om at du er en seriøs forretning, for at få folk til at lægge deres penge hos dig.

Jeg kan se at du bruger Wordpress til siden. Det giver dig en masse gode muligheder for at finde færdige temaer som ser professionelle ud, og har demosider som kan installeres direkte fra temaet, så det ser flot ud, uden at du selv behøver at vide noget om de sign.

Et godt eksempel er det meget populære tema Flatsome, der kan købes på Themeforest:

https://themeforest.net/item/flatsome-multipurpose-responsive-woocommerce-theme/5484319

Det har nogen virkelig flotte demosider som kan danne udgangspunkt for din egen side, uden at du skal gøre særlig meget.

Hvis du vil se et par eksempler på danske sites som benytter Flatsome stort set i standardopsætning er her et par eksempler:

https://julesweater.net/ (Jeg har sat det op og der der er kun rettet på farverne)

https://trendguide.dk/ (ikke mit, men det er lavet i Flatsome, og ser ret professionelt ud)

Du kan finde en liste over alle Woocommerce temaer til Wordpress på Themeforest sorteret efter antal salg her:

https://themeforest.net/category/wordpress/ecommerce/woocommerce?sort=sales

Hvis du finder et som ser pænt ud, og som tilbyder at du kan importere demoindholdet, så er du allerede kommet langt.

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en indløsningsaftale med NETS?
- Ellers tror jeg ikke du må bruge dankort logoet (!)

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Tilmeldt 22. Jul 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er lige med på en lytter...

Tilmeldt 23. Jun 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, jeg har ændret mening jeg syntes amazon FBA lyder super spændene, sælger du selv på platformen?
Og hvis du gør hvordan fungere det når man skal sende sinde produkter til feks amazon warehouse i UK ?

Skal man bare smide en stregkode på produkterne og så sende det af sted? eller skal man lave en shipping plan i amazon seller central, og så derefter sende det af sted?

Mvh Glenn

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Glenn,

Nej vi er desværre ikke selv kommet på endnu.
Min overbevisning er at man skal gøre en masse arbejde på Amazon for at komme til at sælge derpå, og det har vi simpelthen ikke haft tid til endnu.

Men det er nok ikke en dårlig ide allerede at være på Amazon, når de engang endelig kommer til Danmark.

Mvh. Anders

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)