Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ANDEN UDENLANDSK VIRKSOMHED og BANK

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
hej, jeg beder om oplysninger.
Vi er to partnere (en italiensk og en dansk) og vi har åbnet en ANDEN UDENLANDSK VIRKSOMHED baseret i København. handel foregår i Danmark. der er et problem
Vi kan ikke åbne en bankkonto for virksomheden, fordi bankerne nægter at gøre det, fordi ingen af dem har bopæl i Danmark. Er der nogen løsninger?
Vi har en forkert social form og skal vi ændre det?
en anden udenlandsk kan ansætte en dansk person som leder for at løse dette opholdsproblem
Mange tak til dem, der vil hjælpe os
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46689
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er problem i noget nær alle (hvis ikke alle) sammenlignelige lande. Banker vil have en lokal repræsentant at holde op med selvskyldnerkaution. De vil ikke tage risiko for overtræk og andet, som de skal slås med udlændinge om, så hellere takke nej til forretningen. 

I kan ansætte en direktør og ja - det kan hjælpe, men jeg ville være bange for, at banken stadigt vil ønske en selvskyldnerkaution og  se på om direktøren var sikkerhed værd.

I kan også se efter udenlandske løsninger og se om I kan finde en "revolut - n26" der vil knytte jeres CVR til nemkonto systemet som lovkrav for dansk moms, hvad jeg går ud fra I har. Lunarway tror jeg ikke tager udlandske beboende ind

Se evt om de udenlandske og lunar her sammen med andre https://johnhannover.blogspot.dk/2018/01/lidt-om-bankers-priser.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)