Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl i fraktura og kun delvis levering af det bestilte

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bestilte for flere uger siden et antal søgeordsanalyser med tilhørende tekster. Det første jeg modtog var fakturaen, men da den var behæftet med fejl, ville jeg selvfølgelig ikke betale den. Jeg blev lovet at den ville blive annulleret, samt at en ny og korrekt faktura ville blive fremsendt til mig. Dette er endnu ikke sket.

Samtidig fik jeg efter at have rykket et par gange for svar fremsendt teksterne. Søgeordsanalyserne manglende, men det blev oplyst, at de ville komme dagen efter. Da de efter et par dage ikke var kommet skrev jeg igen til firmaet, for at minde dem om den manglende faktura samt analyserne. Det er nu over en uge siden, og jeg har intet hørt fra dem. Jeg har heller ikke selv kontaktet dem, men hvad vil det næste logiske skridt være?

De har sikkert glemt mig, men på den anden side mener jeg heller ikke det er mit ansvar, hele tiden at minde dem om min bestilling.

Vil det mest korrekte være at kontakte dem igen, og gøre dem opmærksom på de manglende analyser, samt at jeg ikke agter at betale før disse er modtaget?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)