Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bankkonto

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 14
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt at have eksempelvis en privat bankkonto hos nordea og en erhverskonto hos jyske bank? eller skal begge ens konto'er være under samme bank?

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Connetix Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du i udgangspunktet sagtens. Dog får du som regel en bedre aftale med banken, hvis du samler dine privat og erhvervskonti.

Det kommer også an på, om det er en enkeltmandsvirksomhed eller et selskab, og om du skal have en kassekredit. (det er ikke nemt med et selskab i dag)

Fra Esbjerg V
Tilmeldt 9. Jan 19
Indlæg ialt: 19
Fra  Apino ApS Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lennart,

Det er bestemt muligt - der er fordele og ulemper. Som nævnes kan der opnås en bedre aftale ved at samle sine bankforretninger, hvorimod jeg har valgt løsningen som du efterspørger.

Den bank jeg forhandler med og samarbejder med erhvervsmæssigt, har jeg valgt af markedsårsager - deres position, mit ønske og forventninger harmonisere bedre.

Det er heller ikke nødvendigvis den samme strategi jeg benytter til erhverv, som privat.

Det er to ting jeg ikke ønsker at blande sammen, derfor har jeg valgt to forskellige banker - og det er bestemt muligt.

Din erhvervsbank skal dog med garanti have indsigt i din privatøkonomi, med mindre du ikke skal låne eller har en stærk kapital.

Hvis du ønsker en god erhvervsbank, så smid mig en PM - så skal jeg sætte dig i forbindelse med en seriøs rådgiver.



Med venlige hilsner,

Glenn Skovby

Apino ApS

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)