Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website med samling af virksomheder og events indenfor et bestemt interessefelt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allesammen.

Vi arbejder på et website hvor vi samler (en oversigt) butikker, natklubber, events, webshops, communities inden for et specifikt interessefelt (jeg ikke vil nævne her). Meningen er at brugeren let får adgang til hvad der er interessant indenfor netop deres interessefelt - og skal brugerne til andre storbyer i Europa kan de ligeledes let danne sig et overblik hvad den by de skal til kan byde på inden for det specifikke interessefelt.
Derudover tilknyttes en blog med reklame/reviews/produkttest knyttet til de virksomheder der er tilknyttet websites.
Det er den simple udgave - håber det giver mening.

Pointen er at butikker/natklubber/communities mm. kan få en fast plads på vores site mod betaling, altså en reklameflade for deres virksomhed. Derudover kan der købes reklamebannerplads.

Nå... og nu til min store udfordring..

Jeg har en liste over hvilke virksomheder vi ønsker at kontakte i håb om de kan se ideen i at være med på vores site.
Men er simpelthen i tvivl om hvordan vi skal gribe det an.

Fx priser, kontrakter.

Er der en der har erfaring med den slags eller bare ved noget om det, som kunne tænke sig at hjælpe med at få guidet mig ind på det rette spor?
Eller måske nogen har links til hvor jeg kan læse om den slags?

På forhånd tak :)

(det er bevidst at jeg ikke beskriver hvilket interessefelt der er tale om - da det er et forholdvist smalt felt og jeg ikke ønsker nogen napper min idé)
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

det er jo det samme som du tilbyder plads i din gule vejviser mod betaling.

en total dødssejler som alle er gået væk fra.

hvis du vil have nogle med på det, skal du tilbyde dem noget de ikke selv kan skaffe.

her i landet foregår omtale af natklubber og arrangementer, i ugeavisen.

det er bedre hvis du i forvejen har en site med stor trafik der har med sagen at gøre, og så på denne måde kan tiltrække flere kunder til virksomhederne.

men du har ingenting.. kun løfter om at du er mere effektiv end google...    det er en hård nød at knække

Tilmeldt 3. Mar 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

God pointe. God sammenligning og jeg ser hvad du mener og er tildels enig i at der nok ikke er meget at komme efter der. 

Og egentlig er det heller ikke fordi det er noget jeg skal lave decideret forretning på. Det er fordi jeg synes det er noget der mangler og kan være nyttigt for brugerne. Så det er i virkeligheden en service til brugere med den interesse. Men for at gøre siden dynamisk vil jeg tilknytte en blog med blogindlæg om events, test af produkt, promovering af upcoming virksomheder inden for området.

Jeg forventer ikke at tjene mange penge på det - men der vil være nogle udgifter som jeg netop tænkte at tjene hjem ved at tilbyde virksomheder plads på sitet mod en forholdsvis beskeden betaling - og det vil samtidig være reklame for virksomhederne lige som mange virksomheder reklamer på alle mulige websites. Giver det mening?

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det giver ikke mening.

Alle gør det på den måde at de sælger reklameplads, og den tager folk kun hvis du har en site med stor trafik.

ellers ender det som den gule avis.

det var smartere at have dit eget produkt, og sælge en vare til kunder der efterspørger den.

at forsøge at snylte på andre virksomheder, virker bare ikke.

Tilmeldt 3. Mar 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Enten forklarer jeg mig ikke godt nok så du helt forstår min idé eller os er jeg bare ikke enig i det du skriver - kan ikke helt finde ud af det. Anyways - jeg er helt med på at et site kræver besøgende før virksomheder vil betale for at reklamere der - den har jeg fanget.

Vi lader den bare ligge her.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)