Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logistik i Sverige

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Esbjerg V
Tilmeldt 9. Jan 19
Indlæg ialt: 19
Fra  Apino ApS Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Glenn Skovby Hansen:
Da du er tættere på kunden og derved kan opnå langt billigere levering.

Transportpriser handler jo også om ledig kapacitet, Derfor er transport fra Jylland til KBH langt dyre end fra KBH til Jylland.  Man kan også sende en pallede billigere fra KBH til Stockholm end fra Malmø til Stockholm. 

Det har du helt ret i og i de tilfælde du nævner er det bestemt korrekt, men hvis du har lidt kendskab til det svenske marked ville du også vide at det er pi.. dyrt at sende en bil afsted til en kunde (kurer/pakkelevering) pga. de store afstande i landet, specielt hvis bilen ikke har andre formål. 

Jeg har selv håndteret forsendelser til og fra Sverige i min tid med transport, så jeg kender udmærket problematikken, som der nævnes.

Men lad os lukke den her - din løsning er også mulig, jeg mener bare ikke man behøver komplicere processen mere end højst nødvendigt.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Glenn Skovby Hansen:
jeg mener bare ikke man behøver komplicere processen mere end højst nødvendigt

Jeg prøver jo netop ikke at komplicere processen ;-) 

Var jeg spørger vil jeg klar sikre mig ved at spørge SKAT / Sveriges SKAT  om det er lovligt at have lager i Sverige uden at være moms reg i Sverige.

Tilmeldt 4. Mar 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Frelse
Jeg er en privat långiver. Jeg tilbyder kredit til alle i nød. Jeg yder lån på mellem 3000 EUR og 2,500.000 EUR. du kan betale fra 1 år til højst 34 år. renten er 2%, uanset hvilket beløb du vil låne. Hvis du er interesseret, så kontakt mig via e-mail.
Tilmeldt 4. Mar 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Frelse
Jeg er en privat långiver. Jeg tilbyder kredit til alle i nød. Jeg yder lån på mellem 3000 EUR og 2,500.000 EUR. du kan betale fra 1 år til højst 34 år. renten er 2%, uanset hvilket beløb du vil låne. Hvis du er interesseret, så kontakt mig via e-mail.
Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

for at det skal blive rentabelt for dig med et lagerhotel i Sverige, så skal du have en volumen ellers bliver det ikke billigere for dig. I Danmark har vi nogen af de billigste distrubtionsmuligheder om det er GLS eller UPS osv. Distribution er ikke billigt i Sverige, som vi kender til det i DK.

Jeg bruger selv et lager i Greve (Prime Cargo) og sender en del til Sverige via deres distributions aftaler både B2B & B2C - Sender bla. bolig interiør lamper, borde osv.

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Måske jeg kunne få oplyst vægt og mål på de borde du sender - jeg har ret gode fragtpriser, og er ret sikker på jeg kunne finde en fornuftig løsning til dig.

Du kan smide mig en pm, så kan vi kigge på det, hvis det har din interesse.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)