Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antal kunder/besøgende på en webshop?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Ja det er et ret bredt spørgsmål, men jeg overvejer at starte en hosted shop, og er interesseret i et estimat på antal kunder/besøgende - og ja der er mange ubekendte. Derfor lidt mere info: 

Det er en stor branche i kroner, alle husstande er reelt målgruppe, der er mange udbydere online og mange leverandører at vælge imellem - jeg har fundet et twist på sortimentet der gør mig lidt anderledes end de andre, selvom vi også vil have de samme produkter. Jeg har en idé om at starte ud i det små og så bygge på, efterhånden som jeg forhåbentlig får mere omsætning. Jeg forventer at starte med ca. 12-15 leverandører og 250-300 produkter - nogle mere kendte end andre. Jeg matcher de gængse selling points omkring pris, fragt, retur, leveringstid osv. Jeg adskiller mig (umiddelbart) kun på en del af mit sortiment.

Jeg er rookie i gamet, men forventer jeg selv vil kunne sætte noget brugbart markedsføring op evt. med nogle få timers konsulentbistand. Jeg forventer at kaste lidt penge efter Bing og Google Ads (specifikke søgetermer - CPC ca. 3 kr.) Shopping, samt lidt på facebook og instagram, primært til at samle mailadresser. Hertil nogle affiliate platforme for at komme ud til nogle bloggere der så linker til mig. Jeg forventer at bruge ca. 3-5.000 kr. pr. måned, og nej det er ikke meget, men jeg vil ikke smide for meget afsted før jeg har bedre mulighed for at analysere på trafikken. 

SEO-mæssigt burde det være muligt at kunne komme i top-10 på nogle af de kendte produkter, men sværere på de generelle søgetermerer. Jeg har kigget igennem nogle gratis programmer og analyseret lidt på det. Det tager tid før man ser effekten, og giver derfor nok ikke ret mange besøgende i starten. 

Jeg påtænker også at lave noget samarbejde med nogle profiler på instagram der bør kunne give mig nogle besøgende. Jeg tænker profiler i omegnen af 1.000 følgere. 

Jeg har læst en masse op på virkelig meget om online marketing, konvertering osv., men jeg har svært ved at estimere antallet af besøgende, og dermed det forventede antal kunder. 

Jeg håber nogen kan hjælpe mig med nogle bud, meget gerne baseret på egne erfaringer. Eller hvis du er konsulent, så dine kunders erfaringer - uden navne selvfølgelig. 

På forhånd tak 

Fra København N
Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 19
Fra  MilliontreeInc MTI Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder som et spændende projekt, at få besøgende på sin hjemmeside kan det for mange være et stort skridt at tænke fremad hvis man specifikt ønsker noget salg på sin hjemmeside.

Jeg har igennem en længere periode haft kontakt og samarbejdet med tidligere partnere som netop driver besøgende til diverse Ebay, shopify og webshops igennem targeted Seo der reeltmessigt driver 40.0000 besøgende til deres shops som udgøre salg.

Når du skriver at du vil bruge ca 3.000 - 5.000 kr om måneden på markedsføring kan jeg bestemt godt hjælpe dig at med at gøre det væsentligt billigere.

i din overvejelses status er du mere end velkommen i at kontakte mig for at få oversigt over et konkret bevis af resultater fra tidligere projekter.

har du tanker omkring at drive din virksomhed internationalt eller kun salg i Danmark ?

Jeg har også grundlagt  www.milliontreeinc.com der udgiver artikler dagligt samt oversigt over valutamarkedet med minimum 50.000+ besøgende om måneden med sucesss og bruger hovedsagligt meget mindre på markedsførelse end 1000kr

Du er velkommen til at kontakte mig

Mvh 

Nicolai Jespersen

ArkezMVP@gmail.com

Fra København N
Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 19
Fra  MilliontreeInc MTI Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

* Jeg vil give dig bit.ly analytisk rapport med live screenshot + live trafiksporing url. Du kan spore af dig selv

 VÆLG DINE: Hvilken trafikkilde vil du have fra neden? Direkte, google, Yahoo, Pinterest, Bing, Twitter, Facebook, youtube

95% + USA BESØGENDE, 5 trafikkilder eller 5 nøgleord og mere Særlige funktioner.

* 1500 - 1800  Daglige besøgende i en måned.

* Du kan give 1 webadresse og 1 nøgle-ord pr. Ordre

Se venligst vores servicefunktioner nedenfor:

* 95% + USA besøgende

* Google Organic Search Engine Traffic

* Key_word Targeted (Søgeord eller kilde pr. 1 URL)

* Lav afvisningsprocent

* Lang besøgsvarighed

* Kan Trackes kan gennem Goo_gl Analytics

* 100% AdSense Safe

* 100% sikker fra Penguin og Panda og seneste Hummingbird

* 100% White hat Metode.

* Bedste Trafic for SEO og øge din placering i Google Search Engine, Alexa

* 100% Nøgleord målrettet

* Hæve i stillinger

* Besøgende vil gennemse dit websteds interne sider.

Du kan modtage salg, men vi garantere aldrig, fordi vi ikke kan tvinge folk handling

 

Har en pris på "400kr" pr ordre skriv evt hvis du er interreseret.

 

Mvh

Nicolai Jespersen

 

 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ingen der har noget erfaring de vil byde ind med? Hvor mange besøgende Jeres webshops havde første måned fx? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have en meget grov analyse af trafik og konvertering kan du gøre følgende:

1. Slå op på google på de varer /keywords du vil sælge

2. Skriv de webshops ned som kommer frem.

3. Brug et tool som f.eks. http://www.siteworthtraffic.com/ til at se hvor mange unique visitors de har om dagen. (Tal skulle komme fra Alexa, så de skulle være ok).

4. Tag 100 produkter på de websites og regn gennemsnitsprisen ud

5. Regn med konverteringsrate på 2%-10% alt efter branche er det nogenlunde til at regne med som "generelt".

6. Regn det hele sammen, ordrer ud fra konverteringsrate, gennemsnitlig ordrestørrelse, besøgende osv.

Derefter er det nok lidt svært at regne ud hvordan det vil blive fra start af, kommer an på hvormeget adwords du vil bruge, cost-per-order osv.
Men som målsætning er det jo rart at vide hvor mange besøgende der ca. er i et segment.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

kjih:
Hvor mange besøgende Jeres webshops havde første måned fx? 

Det afhænger af så mange faktorer, så hvis der er nogen der svarer i antal, kan du ikke rigtig bruge det til noget.

Ud fra tal fra google ads søgeordsværktøj m.m. kan du beregne et estimat.

F.eks.

1. plads på søgeord = 30% klik x antal eksponeringer.

Konverteringer = 1% x besøgende

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det link - om ikke andet har man da en idé om hvad man kan forvente.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)