Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger jeg mine planter til butikkerne?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen herinde!

Jeg er uddannet gartner, og dyrker potteplanter på min private adresse, som jeg gerne vil sælge. Det er nogle planter, som jeg ikke har set til salg herhjemme endnu, og de har sundhedsfremmende egenskaber. Jeg har solgt en masse frø på bl.a. DBA og guloggratis, så interessen for planten er der! Problemet er bare, at jeg slet ikke ved, hvordan jeg får solgt et par tusinde potteplanter til butikkerne. Er der nogen herinde, der har gode råd eller erfaring indenfor området, så tager jeg meget gerne imod det :D
Mange tak på forhand!

Rikke
Fra Esbjerg V
Tilmeldt 9. Jan 19
Indlæg ialt: 19
Fra  Apino ApS Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke,


Der er et par overvejelser du skal gøre dig, inden du begynder at sælge.

En af de vigtigste parametre er din målgruppe.

Hvem henvender du dig til? Hvor er disse til stede og hvordan kommer du i kontakt med dem?

Herefter kan du begynde at lave en strategi og bygge din forretningsplan.

Så skal du igang med at oprette en webshop, oprette dine planter med god tekst, billede og eventuel video.

Det lyder selvfølgelig nemt - det er det tildels også, men der er mange ting at overveje.

Book eventuelt et halv times gratis møde på vores hjemmeside, så skal vi hjælpe dig igang :-)


Med venlig hilsen
Glenn

Apino ApS

www.apino.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er overordnet enig i hvad Glenn siger.