Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er jeg for gammel til at starte på datamatiker

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
heej . fylder 30 her til sommer også skal jeg starte på matematik c halvt år og efter halvt år på b . så jeg kan komme ind på datamatiker uddannelsen.
men er lidt nervøs at jeg er for gammel når jeg er 31 årig ? har måske også tænkt at videre bygge den 1.5 år .
men er i tvivl om det kan betale sig , da jeg så først er færdig når jeg er 35 .
Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har evnerne, interressen og almindelig basal viden om it, er der intet i vejen for at gennemføre en it uddannelse.

At du er mere moden end andre nyuddannede, kan være en fordel, når du skal til at søge job. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeej da, selvfølgelig er det ikke for sent!
Hvis det er det der fanger din interesse, så er det bare igang :-D
Så længe man har muligheden og ikke er økonomisk eller på anden vis fanget i det man laver, så ser jeg slet ikke nogen grund til ikke at springe ud i det.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Selvfølgelig er det aldrig for sent at lære mere!

Mvh Martin

Jeg anbefaler VPN fra PrivacySharks.

Tilmeldt 25. Feb 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
okay tak for svaret :O) var bare lidt nervøs for at være lidt for gammel til det ;O)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nedzad..

Jeg har selv en del år bag mig inden for it og da alt var selvlært valgt jeg også at start i en alder af 35 år. og nej du har ingen ting at frygte. 

det hold jeg var på var vi 42 elever da vi start og kun 6 da vi var færdig. der er en del der falder fra og næste alle de ungen.  så at du er 31 år betyder ikke nåde. jeg kan kun sige held og lykke..

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Fra  IT Krabbe Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg har lige afsluttet datamatiker studiet, og den ældste i min klasse var 34 da vi startede, så du kan også sagtens starte ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)