Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har flere forskellige ideer Men hvordan ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder med flere forskellige ideer til it verden, men jeg tror ikke selv på at der er penge i det overhovedet... Langt fra, og jeg ved godt at der er nogle der sidder og tjener penge på det... Min verden er ikke inden for it, men jeg har flere forskellige ideer som jeg tror at man kunne få brug for i dagens danmark... Men der er desværre for lidt fokus på det... Og her tænker jeg at denne ide vil kunne bruges, Men fra at det er inden for it verden... Så står den jo bare stille og har ingen værdi...

Også kommer der jo også det... Det med at finde en partner der brænder lige så meget for ens projekt som den anden eller de andre også skal gøre, hvordan kommer man videre her fra. til det næste skridt... Fordi jeg synes aldrig at der sker noget overhovedet, jeg kan dog godt sidde og skrive om mig selv hvad jeg kan og ikke kan i forhold til det med ideen, men det kommer man jo ikke længere af hen af vejen med.

Der er langt fra ide til handler til det at finde nogle der vil være med på ideen... Og så er den ide jo ligesom smidt ud af døren og bliver ikke til noget alligevel, men man elsker iværksætteri livet... Fordi det er sjovt at starte noget op fra bunden, men der fra til der kommer penge i det. Der er lang vej...

Hvordan er i selv kommet videre, fordi jeg tror på at denne her ide godt kunne bruges...

Eller om jeg selv skal se om jeg kan så småt begynde at kunne få det op at stå... Stille og roligt hen af vejen, men det er også problemet at det tager alt for langt tid uden økonomi og viden... 

Og hvis man skal have nogle der kan deres ting med, så skal man også af med det hele... I forhold til økonomien i det samt at man skal af med en stor del i virksomheden... Og så kan man jo lige så godt lade vær med at begynde at finde partnere, også bare smide ideen ud fordi man ikke selv kommer til at tjene nogle penge på det... I sidste ende.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)