Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krav om anvendelse af noter i årsrapport - (mikroklasse B)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino-folk

Jeg er ved at udarbejde første årsrapport i min mands firma (mikroklasse B), og er ret ny på dette område.
Har forsøgt at læse op på regler og betingelser, men kan ikke finde noget om:

1) Kan udgifter til husleje, serverudgift, kontorartikler mv. alt sammen klassificeres som eksterne omkostninger? (Regnskab Basis 2.0)
2) Er der krav til, at omkostningerne skal udspecificeres, og i så fald, skal det være som note?

Håber, der er nogle kloge hoveder, der kan hjælpe :-)

På forhånd tak,

Maria

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

1) ja
2) nej

Statsautoriseret revisor - København

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)