Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal amazon holde mig fra at starte virksomhed op?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino, jeg har brugt meget af dagen på at undersøge min opstart af min online hjemmeside. Idéen med min hjemmeside vil være en dansk hjemmeside med
vejledning og artikler omkring en niche jeg har fundet, hvor jeg ultimativt vil sælge et par produkter i forbindelse med det der bliver rådgivet og skrevet om på min 
Hjemmeside.

Men nu slog det mig lige pludselig om det overhoved at aktuelt i forbindelse med at amazon kommer til danmark på et tidspunkt, min handel website har til formål
at blive en lille hjemmeside med gode råd, og salg af produkter i overensstemmelse, vil små hjemmesider stå en chance når amazon kommer til Danmark?

Jeg har meget lille forståelse for handel og iværksætter verden indtil videre, så det ville være skønt hvis nogle kunne oplyse mig en smule

Tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sådan lidt en skrøne det med at "Amazon kommer til Danmark". Amazon er allerede brugt i Danmark. De ligger nummer 3 eller 4 (tror jeg) på de mest handlede webshops i Danmark. Det hele handler om hvorvidt Amazon bliver oversat til dansk eller ej.
Så konkurrencen er der allerede, du må kigge på hvor speciel din niche er om det kan bære omsætning. Hvis der er meget af det på nettet i forvejen, så ville jeg ikke starte op. Hvis det ikke er på nettet ville jeg.
Hvis du har fundet en niche indenfor tøj, ville jeg være mere nervøs overfor Zalando.


Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amazon er ved at blive verdens bedste grund til ikke at starte op i Danmark.

Det er blevet en undskyldning og en sovepude for at man ikke tager sig sammen og skaber sig en niche indenfor det, som man brænder for.

Ja, lad være med at starte op, hvis du bare vil sælge på pris! 

Heldigvis er der mange kunder i dag, der er holdt op med at se på laveste pris og i stedet ser på, om de får dækket deres behov og om de får den service, de efterspørger.

Der er masser af muligheder for at drive forretning sideløbende med Amazon. Ellers var alle forretninger jo også lukket, da IKEA kom.

Så hold op med at finde på undskyldninger og se på muligheder i stedet for!

Fra Holmegaard
Tilmeldt 22. Feb 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja Amazon er en skræmmende ting, men der er ingen der helt præcist ved hvornår de kommer til Danmark.
Jeg ville ikke lade det være grunden til ikke at komme igang med din virksomhed
Desuden har du jo også mulighed for at anvende Amazon når det nu engang kommer til Danmark.
Så tror også du kan udnytte fordelene de bringer med sig, specielt hvis du skaber dit eget niche brand :)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)