Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet rejsebureau

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Backpackerlife Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit første råd til være et kigge efter et præ-opsat tema du kan købe. På den måde kommer du meget tættere på en pæn hjemmeside meget hurtigere. Det næste må være, som også er skrevet, at være ærlig overfor dine kunder - med eksempelvis cookies :-) 

Derudover bør du definerer hvad en konvertering er for dig - og optimere imod det. Er det et opkald? Et signup på en e-mail liste? Få det defineret, sæt nogle KPI'er og optimer din side mod det :-)

Tilmeldt 19. Feb 19
Indlæg ialt: 7
Fra  C View Travel Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Skygge Manden:

Du skal have hjælp



Ja tak. Er det noget du kan uddybe?
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

C View Travel:

Hvori består forskellen - hvorfor tænker man blog og ikke rejsebureau ? Og hvad kunne jeg i så fald ændre ?

Hej

Jeg synes at din side liger en Blog/side som skriver om rejser ikke om en som sælger rejser.

Tag for eksempel den her https://www.krydstogteksperten.dk/  naar jeg lander paa den er jeg ikke i tvivl om at er et rejsenureau eller ihvertfald et sted jeg kan book en rejse.

Tag saa ette eksempel https://www.feriekroatien.dk/tag/sev%C3%A6rdigheder/  det er en side / blog som skriver om kroatien. Jeg synes at den godt kunne ligne en side som din ogsaa.

Jeg ved ikke om du kan se ligheden ?

Som en nævnte kan du koebe et thema som liger mere et rejsebureau, du kan finde nogen her https://themeforest.net/category/wordpress?tags=travel%20agency

de kloge seo og marketing hoveder siger at du kun har nogen faa sekunder til at fange den besøgende naar de kommer ind paa ens side. Saa det skal være klart hvad  det er som du tilbyder.

Jeg synes at din side virker som en du slev har sat op som sagt en slags blog og viker maaske ikke prof til at jeg ville valge at stole paa at koebe en rejse her. Teksten er ogsaa noget smaat synes jeg , man skallige nar læse hvad det er.

Du kan prøve at skrive paa et banner eller noget med "Book din krydstogt her" eller noget ..

Og en side / overskrift "Saadan Booker du" som forklae hvordan jeg goer det for jeg kan ikke se hvad jeg skal gøre som det er nu ?

Go' Vind :)

Tilmeldt 19. Feb 19
Indlæg ialt: 7
Fra  C View Travel Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for diverse svar. Der er bestemt noget (meget) som jeg lige skal tænke over, og vurdere på hvordan det hele skal gribes an fremadrettet.

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

C View Travel:
Skygge Manden:

Du skal have hjælp



Ja tak. Er det noget du kan uddybe?

Det kræver en masse viden om krydstogtrejser - på højt niveau, for at arrangere og få succes med at starte et rejsebureau med netop det som speciale. Så den viden håber jeg, at du har.

Det kræver også en masse viden om hjemmesider, SEO og AdWords - på tilsvarende højt niveau, for at lave en hjemmeside, som effektivt kan bruges til at markedsføre sådan et rejsebureau.

Og den viden har du tydeligvis ikke. Derfor bør du glemme alt om at lave den selv.

Pris?

Hvad det koster, er meget afhængig af dine ambitioner, og hvor meget du allerede har investeret. Men dine konkurrenter bruger rigtig mange penge, så det er næppe under 50.000,- og mere sandsynligt noget over 100.000,-

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)