Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet rejsebureau

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 19. Feb 19
Indlæg ialt: 7
Fra  C View Travel Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har for nyligt startet mit eget rejsebureau, hvor mit primære fokus er salg af krydstogter.

C View Travel

Besøg gerne: cviewtravel.dk

Det lader dog til at være meget svært at få hul på markedet. Hvad pokker gør man lige?

Som enkeltmandsvirksomhed er det jo helt umuligt at tage kampen op mod de store veletablerede landsdækkende firmaer. Eller er det?

Bare det at komme nogenlunde frem på google virker som en noget nær umulig opgave ..
Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Min tillid forsvandt da jeg læste følgende:

C View Travel gør ikke aktivt brug af cookies på siden her. I fald der eventuelt benyttes cookies til den nødvendige bagvedliggende drift af siden, da er dette uden vores vidende.

---

Din hjemmeside sætter ifølge min browser ikke mindre end 17 cookies. :-)

---

Lige nu begår du samme fejl, som 99% andre nystartede, ved at bruge penge på annoncering inden din hjemmeside er i stand til at sælge.

I dag kan man ikke bare klaske en hjemmeside op, og så forvente at de besøgende shopper løs, ringer eller skriver. Hvis man ikke fanger deres interresse i løbet af nogle få sekunder, surfer de videre. Hvis der ikke er klare konverteringsknapper, er der mere eller mindre ingen som kontakter dig.

En god hjemmeside konverterer normalt 1-3% af de besøgende. Da der ingen købsknapper eller andre konverteringsmål er på din hjemmeside, er det måske 1/10000 der retter henvendelse. Din omkostning pr. salg er derfor alt for høj.

Du bør starte med at få en proffesionel til at arbejde med konverteringsoptimering på din hjemmeside.

---

Da du har valgt en branche med ekstrem meget konkurrence. bør du i dit seo-arbejde og annoncering gå efter longtail søgninger, hvor der typisk er mindre konkurrence.

Du kan også opnå SEO-resultater lidt nemmere på lokale søgninger.

---

Du kan også få trafik til din hjemmeside ved at oprette et affiliateprogram hos https://www.partner-ads.com/dk/index-advertiser.php , men der er ingen seriøse affiliates der vil sende trafik, sålænge din hjemmeside ikke er konverteringsoptimeret.

Tilmeldt 19. Feb 19
Indlæg ialt: 7
Fra  C View Travel Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak.


Og .. jo .. "cookie-teksten" var sgu nok lidt dumt formuleret. Det starter jeg da lige med at rette.

Tilmeldt 19. Feb 19
Indlæg ialt: 7
Fra  C View Travel Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er i øvrigt 100% klar til at sælge. Men du har ret i, at det ikke er muligt at foretage et køb direkte fra hjemmesiden. Det bliver det heller ikke! Salg af den her type rejser kan kun foregå ved at en kunde retter henvendelse til mig og beder om et tilbud på en rejse. På baggrund af dette tilbud, som kunden vil modtage på en e-mail, da vil der så efterfølgende blive indgået aftale om et salg. Så nej. Der kommer ingen konverteringsknap/købsknap. I bedste fald vil jeg i stedet prøve at gøre det lettere at "bede om tilbud" ..
Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

C View Travel:
I bedste fald vil jeg i stedet prøve at gøre det lettere at "bede om tilbud" ..

En "Bliv ringet op" boks, hvor den potentielle kunde udfylder navn og telefon, virker godt for de fleste.

---

Jeg ved godt at det er hård ord, men det er for at hjælpe:

Hvis du ikke gør noget, har din hjemmeside ikke rigtig nogen værdi som markedsføring.

Den konverterer ganske enkelt ikke besøgende til et opkald eller en email, som kan give et salg.

Tilmeldt 19. Feb 19
Indlæg ialt: 7
Fra  C View Travel Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fine råd. Jeg takker. Det er meget velkomment.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når jeg åbner din side ser jeg ikke et Rejsebureau men en alm BLOG. Jeg ville ikke købe eller tænke på at man kunne købe rejse fra den side, jeg ville lukke siden ned og lede videre.

Sorry

Tilmeldt 19. Feb 19
Indlæg ialt: 7
Fra  C View Travel Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvori består forskellen - hvorfor tænker man blog og ikke rejsebureau ? Og hvad kunne jeg i så fald ændre ?

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal have hjælp

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)