Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør kontakt er ekstremt forvirrende!!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Jeg er ved at åbne en webshop som basere sig på dropshipping. Siden at det er første gang jeg åbner en webshop, og første gang jeg forsøger mig med dropshipping, så er der noget jeg skal have på plads. Derfor vil jeg fremlægge min problemstilling.

Jeg har været på allegro.pl for at kontakte diverse leverandører pr. mail, fordi at jeg ville høre om de kunne fragte til Danmark, da man ikke kan bestille sine varer med fragt til Danmark via. Allegro.pl

Mange af dem er ekstremt dårlig til Engelsk, men jeg prøver så vidt muligt at forstå hvad de prøver at skrive. Ud fra hvad de skriver kan jeg ihvertfald se at de er interesseret i at fragte produkter til Danmark. Nogen af leverandøren kan kun sende noget af deres katalog til danmark. Men det er ihvertfald ikke medvind, fordi jeg jo prøver at forklare dem mine behov, men det virker som om de ikke aner hvad jeg snakker om mange af dem.

Men! Hvis jeg nu får nogle salg igennem min webshop, hvordan filan får jeg så gjort det her overskueligt. Findes der nogle systemer til at aflægge ordrer hos sine leverandører, hvor jeg er sikker på at de sender de korrekte varer og hvor jeg kan betale dem samt. se mine priser?



Jeg har da overvejet at se om der skulle være andre muligheder mht. til leverandører da det ikke er helt nemt. Derfor vil jeg også spørge om der måske er nogle her på amino som dropshipper møbler?
Jeg vil også hører om jeres erfaringer med at finde ordentlige leverandører i dropshipping markedet, og om jeg er helt galt på den.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort og godt så er det ikke holdbart med leverandører hvor kommunikationen er vanskelig  grundet manglende engelsk kundskaber.  Tænk på hvor vanskeligt det bliver den dag du har en reklamation eller leverings problemer - Det kommer ikke til at give dig andet en problemer med sådanne leverandører. 

Tilmeldt 25. May 18
Indlæg ialt: 16
Fra  Colmer as Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,  jeg har læste med interesse dine bemærkninger, og jeg kunne eventuel kom med nogle forslag, fordi jeg har mange års erfaringer med eksport og indkøb i udlandet. Jeg er vant (og udannet) til at forhandle med udlændinge, dertil har jeg en logistik forretning kørende, kurer fragt med super god priser. Efter mine egen erfaringer, at selv styre logistik ( afhentning og levering til egen kunder), aftage ressourcer og tid fra leverandører og man kan således selv styre hele processen. Hentning af varer hos leverandører og levering til kunden. Mange leverandør foretrækker at samarbejde med kunder som selv stå for logistik. often har de ikke tid til at kontrakter levering ( desunden, vi har noget af markeds beste fragt priser , alt efter den service man ønsker). 

Vi kan tage en snak sammen om dine udfordringer.  Jeg kan kontaktes på 20 708135 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)