Kan andre unsubscribe fra min Mailchimp-liste? - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "E-mail marketing tips & tricks "

Kan andre unsubscribe fra min Mailchimp-liste?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 15
Tilmeldt 4. jan 17
Indlæg ialt: 3

Skrevet 11-02-2019 kl. 12:23

Hej

jeg har oplevet at en fra min mail-liste er blevet unsubscribed. Umiddelbart er det ikke vedkommende selv der har afmeldt mit nyhedsbrev, men måske er det en af dem han har sendt nyhedsbrevet videre til?

Vi sender et nyhedsbrev ud en gang om måneden, til medlemmerne i vores paraplyorganisation. De kan så vælge at sende det videre til deres medlemmer, men hvad sker der hvis en af disse klikker på "unsubscribe" i bunden af mailen. Hvem bliver så unsubscribed, den som vi har sendt til, eller den der ikke er tilmeldt men har fået det videresendt?

Er der nogen her inde der har oplevet det før, og eventuelt ved hvad man kan gøre ved det?

Med venlig hilsen

Johnny B. Rasmussen

Sekretariatsleder

Motorhistorisk Samråd

Amino-karma 1.277
Tilmeldt 21. nov 18
Indlæg ialt: 308

seoplus
Skrevet 11-02-2019 kl. 14:18

Det er den som i sender til, der bliver frameldt jeres maillingliste.

I bør derfor bede jeres modtager om at indsætte deres eget og dermed det korrekte afmedlingslink i de emails de sender videre. Samt fjerne jeres link.

De overholder iøvrigt ikke markedsføringsloven, når de ikke indsætter deres eget afmeldingslink.

Amino-karma 1.116
Fra Viborg
Tilmeldt 27. jan 16
Indlæg ialt: 254

pbille
Fra Elitenet Denmark
Skrevet 11-02-2019 kl. 14:41

Jeg ved ikke om der er noget at hente her med et custom forward link, som fjerner unsubscribe på vennemails.

https://mailchimp.com/help/add-the-forward-to-a-friend-link/

Developer | IT-løsninger, optimering. open source og udvikling | programmering og ledelse
https://www.elitenet.dk

Amino-karma 4.027
Tilmeldt 11. jan 12
Indlæg ialt: 787

Jesper I. P
Skrevet 11-02-2019 kl. 14:46

Sæt dit unsubscribe link op således at modtager skal indsætte email adresse der skal afmeldes og derefter klikke submit.

Det er muligt at du har et forward to a friend link i din email, men meget få bruger det - de bruger den normale forward funktion i deres email klient, og derfor vil det være det link der er sendt til oprindelige modtager de klikker på.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :