Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan andre unsubscribe fra min Mailchimp-liste?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nærum
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har oplevet at en fra min mail-liste er blevet unsubscribed. Umiddelbart er det ikke vedkommende selv der har afmeldt mit nyhedsbrev, men måske er det en af dem han har sendt nyhedsbrevet videre til?

Vi sender et nyhedsbrev ud en gang om måneden, til medlemmerne i vores paraplyorganisation. De kan så vælge at sende det videre til deres medlemmer, men hvad sker der hvis en af disse klikker på "unsubscribe" i bunden af mailen. Hvem bliver så unsubscribed, den som vi har sendt til, eller den der ikke er tilmeldt men har fået det videresendt?

Er der nogen her inde der har oplevet det før, og eventuelt ved hvad man kan gøre ved det?

Med venlig hilsen

Johnny B. Rasmussen

Sekretariatsleder

Motorhistorisk Samråd

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er den som i sender til, der bliver frameldt jeres maillingliste.

I bør derfor bede jeres modtager om at indsætte deres eget og dermed det korrekte afmedlingslink i de emails de sender videre. Samt fjerne jeres link.

De overholder iøvrigt ikke markedsføringsloven, når de ikke indsætter deres eget afmeldingslink.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt dit unsubscribe link op således at modtager skal indsætte email adresse der skal afmeldes og derefter klikke submit.

Det er muligt at du har et forward to a friend link i din email, men meget få bruger det - de bruger den normale forward funktion i deres email klient, og derfor vil det være det link der er sendt til oprindelige modtager de klikker på.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)