Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til handelsbetingelser

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, at du har misforstået vores produkt.
Vi sælger ikke brugt undertøj med henblik på, at kunder skal have det på.

Vi sælger brugt, uvasket undertøj som stimulering til masturbation, til dem, der har den specifikke fetish.

Derfor hører vores varer under samme kategori som f.eks. dildoer. Vi kan selvfølgelig ikke videresælge en vare til en anden kunde, hvis ikke vi kan være 100% sikre på, at den person, der har sendt den tilbage, ikke har brugt den til masturbering. Det ville være dybt uetisk.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

ZHPervyPixie:
Derfor hører vores varer under samme kategori som f.eks. dildoer. Vi kan selvfølgelig ikke videresælge en vare til en anden kunde, hvis ikke vi kan være 100% sikre på, at den person, der har sendt den tilbage, ikke har brugt den til masturbering. Det ville være dybt uetisk.

Du spørger os om råd, men vil ikke acceptere svaret.  Man kan jo stadig ikke sammenligne det med en ubrugt dildo når du sælger noget som er beskidt.

Tilmeldt 19. Jan 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

I mit første svar til dig, skrive jeg, at vi har fundet ud af det :)
Det mener jeg godt jeg kan, da de ligger under samme kategori.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

For at komme alt det her med fortrydelsesret til livs, så skal du opføre varen som et bestillingskøb. Det vil sige, at sælger (i princippet) indgår en aftale med køber om, hvordan tøjet skal bruges og hvor længe, inden aftalen træder i kraft og der bestilles.

Så kan man kalde det for et bestillingskøb, hvor varen er lavet til præcis denne kunde og efter denne kundes ønsker og krav. Så kan du opføre i dine handelsbetingelser, at der ikke er fortrydelsesret. End of story.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flemming:
Så kan man kalde det for et bestillingskøb, hvor varen er lavet til præcis denne kunde og efter denne kundes ønsker og krav.

Den holder ikke en meter, for der er jo ikke tale om noget kundefremstillet produkt.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ZHPervyPixie:
Jeg tror, at du har misforstået vores produkt.

Nej, det er dig der har misforstået loven.

Du må ikke diktere hvad varen skal bruges til og på den baggrund lave kreative sidestillinger til andre produkter.

Du kan ikke skrive dig ud af 14 dages returret og 2 års reklamationsret, når du handler med private forbrugere.

Tilmeldt 19. Jan 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hensigten med vores produkt er meget tydelig: Stimulering til masturbation.

Man kan selvfølgelig heller ikke bestemme om jeg må binde en snor på en dildo og bruge den som halskæde, men derfor bortfalder de 14 dages fortrydelsesret jo stadigvæk det øjeblik, jeg tager den ud af kassen, fordi forretning ikke kan sælge et intimprodukt videre igen, hvis de ikke er 100% sikre på, at det er ubrugt.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

ZHPervyPixie:
jeg tager den ud af kassen, fordi forretning ikke kan sælge et intimprodukt videre igen, hvis de ikke er 100% sikre på, at det er ubrugt.

Hvorfor er det du har så svart ved at forstå at du ikke sælger et ubrugt produkt, ergo kan dit hygiejne argument ikke bruges.  I øvrigt kan man jo ikke ligefrem kalde trusser for et intim produkt.

Tilmeldt 19. Jan 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt, at det ikke er et ubrugt produkt. Det er jo hele pointen med vores produkt.
Kunder køber f.eks. et par trusser, som en bestemt person (f.eks. mig) har haft på i, lad os sige, 48 timer i træk.

Folk køber dette, fordi de tænder på det og gerne vil snuse, røre og evt. ejakulere udover dem, når de masturberer.
Vi kan med god grund ikke sælge et par returnerede trusser videre, til folk der køber fra os, hvis vi ikke er 100% sikre på, at den der returnede trusserne ikke har ejakuleret på dem, gnedet dem mod deres skridt eller andet.

Hvis vi gjorde det, kunne vores kunder jo ikke stole på, at det kun er f.eks. mig, der har haft trusserne på. Og det er hele grunden til, at de køber dem i første omgang.

Jeg ved godt, at det kan være svært at sætte sig ind i, at nogle mennesker gerne vil det, men det er nu en gang en helt reel og udbredt fetish, så derfor mener jeg godt at vi kan sælge vores produkter som en form for sexlegetøj, da det er præcis det vores kunder vil bruge det til.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skiller dig jo ikke ud fra andre der sælger alm. tøj, de vil jo også have den problematik at folk kunne finde på at bruge tøjet f.eks. undertøj - men de er ikke fritaget for returret.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)