Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent af rygsække

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er

I forbindelse med opstart af nyt projekt, har jeg brug for mulige producenter af større rejse-rygsække eller lign.

Der er flere muligheder på alibaba etc. men jeg vil helst have det produceret i EU, men har svært ved at overskue hvordan jeg finder og skaber kontakt til eventuelle producenter.

Er der nogle "eksperter" på området, som kan dirigere mig i en retning? Det er jo lidt mere "avanceret" udover tekstil-arbejde, og jeg ved derfor ikke, om det simpelthen bare er billigst at søge mod Kina - men det ved I måske mere om?

PFT



Tilmeldt 10. Feb 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej bbpk,

Det lyder da spændende!

Umiddelbart er det ikke gennemtænkt at producere i EU, da prisen let kommer til at ramme mindst 800 kr. pr. taske (Alt efter størrelse)

Det bedste ville være at rejse til Kina.

Venlig hulsen,
Vædderen
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Feb 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey prøv at tag fast i backpackerlife (backpackerlife.dk), de importere kvalitets rygsække fra fx UK (jeg ved godt det er lidt en grå zone nu her med deres excit) men de har de rigtige kontakter og sælger den på deres webshop.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vædderen77:
da prisen let kommer til at ramme mindst 800 kr. pr. taske

Det lyder da noget voldsomt. 

Der findes også billige produktionslande i EU.   

Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige været på messe i Tyskland og var bl.a. lidt på jagt efter skoletasker. Alle de producenter fra EU vi talte med, fik produceret i Kina.

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Tilmeldt 19. Dec 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med dig.

jeg kan producere det i tyrkiet til dig, i bedere kvalitet og billigere peng end i kina. du kan checke min virkosmheds hjemmeside ud på www.zarens.dk 

ellers sende mig dit nummer så giver jeg lige et kald og så kan vi snakke sammen om din behov og ønsker til dit produkt. 

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Feb 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Altså jeg vil altid være påpasselig bare med at tage en udenlandsk leverendør. Du skal besøge dem og skabe en god relation før du bare tager springet.
Tilmeldt 19. Dec 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

med mindre han gøre det gennem et skandinavisk agentfirma som zarens.dk. her bliver der lavet aftaler på forhånd, samt sendt prototyper osv før aftalen bliver lukket. udenlandske producenter er altid en bedere løsning da du får dem klart meget billigere end hjem i danmark. 

mvh mira 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)