Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste betalingsløsning til webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er den billigste betalingsløsning til webshop (en prestashop løsning)?

Har prøvet disse som ikke er gode:

  • Paypal er super uprofessionelt og derfor ikke en god løsning da det koster mange salg at stille folk videre til paypal, det koster troværdighed.
  • Yourpay virker ikke med Prestashop, deres support har opgivet mig.
  • Stripe fungerer ikke fordi transaktionerne udløber efter 7 dage, så hvis jeg ikke når at sende inden den tid kan jeg ikke hæve penge (dvs restordre er umuligt). Og som jeg forstår det er det ulovligt at hæve pengene med det samme når ordren placeres, der må først hæves når jeg sender.

Det er en meget lille webshop med meget lav månedlig omsætning og ikke de store forventninger til en stigning, hvorfor et højere gebyr pr. transaktion er at foretrække fremfor en højere månedlig omkostning uanset antal salg.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer du en ny betalingsløsning til din webshop?

Få en hurtig og nem checkout løsning til at modtage betaling fra dine online kunder

  • Lad dine kunder betale med ét klik
  • Modtag alle populære betalingsmetoder
  • Let at integrere

Kontakt Nets for et tilbud

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved ikke hvor billigt det er, men når du er så indædt modstander af paypal, så er DIBS jo noget af det eneste som man kender.

https://www.dibs.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med QuickPay?

 

Fra Gentofte
Tilmeldt 27. Jan 19
Indlæg ialt: 6
Fra  Chopin Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er superglad for epay, der nu er overtaget af Bambora. Samtidig kan du få en billig betalingsløsning der er billingere end nets på de internationale kort som Mastercard, Visa mf.
Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herfølge
Tilmeldt 10. Nov 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er super glad for Epay og i disse tider, syntes jeg du igennem den betalignsinløser du vælger.. skal få mobilepay. :)

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,


Jeg vil anbefale dig at prøve ePay :) Det spiller bare... Og de har moduler til PrestaShop også...


- Louise

Tilmeldt 12. Dec 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Epay fungerer ganske udemærket. Paypal har vi prøvet 1 måned og det var forfærdeligt, fungerede overhovedet ikke og havde det ene problem efter det andet, bla med at få udbetalt vores penge. Ellers er vi også glade for stripe.

Tilmeldt 12. Dec 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mente paylike fungerer forfærdeligt, ihvertfald for os, masser af problemer og svært at få dem til at sende vores penge!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)