Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VAGTSELSKAB

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa er der nogle herinde der har erfaring med opstart af et Vagtfirma/ vagtselskab her tænker jeg på runderingsvagter,butiksvagter,

 

hvordan kom I igang og hvad skal man tage pr.time eller pr. udkørsel hvis det er AP-Vagter ??

 ved ogdt det kræver vagt kursus og godkendelse men det er på plads det er bare det jeg vil helst være selvstændig istedet for at være ansat vagt i eks. Dansikring og G4S

Ville derfor høre om andre herinde har erfaring med Vagtselskabs opstart

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - hvad vil du vide??

Jeg kan se at du pt. arbejder med transport – så jeg fornemmer at det du egentlig har i tankerne er at arbejde som underentreprenør for andre selskaber … mere end du vil starte som selvstændig udbyder på det marked.

Hvis det er rigtigt opfattet – så kræves der blot at du får selskabet godkendt hos Rigspolitiet samt selv bliver godkendt hos det stedlige politi, til den form for opgaver.

Hvad prisen på den form for opgaver er – ved jeg godt nok ikke mere, men ring ud og bed om prisen hos en anden udbyder af samme service … så har du en indikation af den.

 

Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

er idag selvstændig vognmand med 8 biler

 men ønsker at starte et vagtselskab

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg efter det. Der var et der lige startede op. Dem med den gyselige hjemmeside.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen og ville starte et vagtselskab er da helt fair – men det vil være en fordel hvis du har nogle faglige forudsætninger i branchen, og det ved jeg ikke om du har.

Jeg tænker her på udarbejdelse af Risikoidentifikation og Risikoforebyggelse.

Når det er på plads – så kan lave en beregning på konsekvensen ved en given handling, samt en beregning på sandsynligheden for det samme.

Ud fra dette kan du så lave den sikkerhedsplan som kunden skal forholde sig til – formlen ser således ud > Sandsynlighed x Konsekvens = Rel. Risiko

Det er værktøjet for en kompetent og sikkerhedsorienteret dialog med kunden, ud fra hvilket sikkerhedsfilosofien og sikkerhedsniveauet lægges.

 

Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne jeg syntes du gør det hele mere vanskeligt end det er dig og dine vurderinger og undersøgelser.

 Jeg har start virksomhed før og det handler bare om at få nogle kunder og yde en god service kommer pengende og resten af sig selv alt det der foregående arbejde du snakker om har jeg aldrig brugt så det glemmer vi bare jeg ønsker bare svar på mine spørgsmål i første tråd om emnet så glem resten

 

Har masser af erfaring fra sikkerhedsbranchen selv om jeg idag er vognmand også

Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt Google konkurrenter og lurer priser og ud fra det kan du sætte prisen om du vil ligge i den billige ende eller dyre.

Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du ikke give mig et par hjemmesider hvor de skilter prisen dem har jeg nemlig ikke selv stødt på ???

 

Men om ikke andet pris er ikke afgørende i den branche det er kvaliteten i arbejden men derfor skal man jo ikke være dobbel så dyre som alle andre vel.

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

du er godt nok dum at høre på.....

Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hva mener du ??

 med den kommentar er du da ikke mindre dum

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)