Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomisystem til håndtering af dimensioner og enkeltstående projekter

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 29
Fra  De Kreatives Kontor; City Sounds Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder i en virksomhed, der har to afdelinger med selvstændige regnskaber - en konsulentvirksomhed og en administrationsvirksomhed.

Jeg har behov for at styre økonomien i de to virksomheder som selvstændige enheder/dimensioner. Jeg har herudover behov for at styre økonomien i forskellige (af hinanden uafhængige) projekter. Det er både EU projekter og administration af forskellige performance-projekter, som jeg administrerer. Det er selvstændige regnskaber, som jeg skal afrapportere for. Jeg vil meget gerne undgå at vedligeholde regneark ved siden af den øvrige økonomistyring (for meget dobbeltindtastning).

Jeg har prøvet e-conomic.dk. Deres projektstyring er noget helt andet. De kan ikke imødekomme mine behov.

Er der nogen, der har gode bud på et sådan online system?

www.dekreativeskontor.dk - Vi styrker det kreative Danmark

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter. Har du talt med e-conomic? Jeg går ud fra, at I har overvejet, om I skal have 2 forkellige regnskaber.

Her er en oversigt over regnskabsprogrammerne, hvor du kan se hvem, der tilbyder "dimensioner": https://regnskabsguiden.dk.

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 29
Fra  De Kreatives Kontor; City Sounds Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Ja, jeg har talt med e-conomic. De kan ikke håndtere det, som jeg kalder "projektstyring" - projekter med selvstændige regnskaber. Dinero og Billy's kan desværre heller ikke. :(

Jeg er godt stødt på regnskabsguiden tidligere. Der står desværre ikke så meget om, hvorvidt man kan kontere på "projekter".

Bh
Peter

www.dekreativeskontor.dk - Vi styrker det kreative Danmark

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:

Hej Jørgen

Ja, jeg har talt med e-conomic. De kan ikke håndtere det, som jeg kalder "projektstyring" - projekter med selvstændige regnskaber. Dinero og Billy's kan desværre heller ikke. :(

Jeg er godt stødt på regnskabsguiden tidligere. Der står desværre ikke så meget om, hvorvidt man kan kontere på "projekter".

Bh
Peter

I stedet for e-conomics egen sagsstyring, har du undersøgt nogle af de API'er som findes til economic

Fra Rødekro
Tilmeldt 23. Jan 19
Indlæg ialt: 5
Fra  e-inkasso Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter

Kig på uniconta tror de kan hjælpe dig.
MVH
Henrik
Fra København
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 29
Fra  De Kreatives Kontor; City Sounds Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Både ja og nej. Vi har ikke noget system endnu, der kan gøre brug af de API'er, hvormed man kan tilgå de forskellige online-systemer.

www.dekreativeskontor.dk - Vi styrker det kreative Danmark

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 29
Fra  De Kreatives Kontor; City Sounds Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Lauritzen:
Hej Peter

Kig på uniconta tror de kan hjælpe dig.
MVH
Henrik

Okay tak. Det vil jeg gøre.

www.dekreativeskontor.dk - Vi styrker det kreative Danmark

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 29
Fra  De Kreatives Kontor; City Sounds Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lader til at Uniconta kan nogle af det ting omkring projektstyring, som jeg efterlyser.

Tak Henrik Smile

Bh
Peter

www.dekreativeskontor.dk - Vi styrker det kreative Danmark

Fra Rødekro
Tilmeldt 23. Jan 19
Indlæg ialt: 5
Fra  e-inkasso Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
det var så lidt :-)
Tilmeldt 21. Feb 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter,
NetSuite, som er førende inden for cloud ERP kan netop konsolidere regnskaber fra to (eller flere) selvstændige enheder. Er de derudover lokaliseret i hhv. Danmark og udlandet kan NetSuite hjælpe med at håndtere udenlandske valutaer, momsregler, etc. som automatisk er integreret i systemet.
Hvis det stadig er relevant vil jeg meget gerne tale med dig og høre om der er et match :)

Mvh
Camilla
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)