Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg gøre af mig selv?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Jeg færdiggjorde mit handelsgymnasie i torsdags og blev dermed student. Jeg vil nu afholde et såkaldt "sabbatår", hvor jeg kan arbejde og stå lidt på egne ben.

Jeg har 2 små jobs, hvor jeg tjener en smule, men dette er slet ikke nok til, at jeg føler jeg får nok ud af mit sabbatår og disse jobs har ingen relevans for min fremtidige ambition om at blive selvstændig.

Jeg kan en masse ting, som jeg ikke føler jeg får forløst. Jeg kan lave grafisk design, videoredigering, dronefotografering, opsætning af websider, markedsføringsociale medier, skriftligt indhold osv. men føler ikke jeg får brugt disse. Jeg er ikke decideret "ekspert" indenfor ovenstående områder og tror derfor ikke (endnu), at jeg er klar til at gå selvstændig.

Har i nogen ideer til, hvad jeg skal gøre af mig selv fremadrettet? Burde jeg starte i en form for praktik? eller kender i nogen i Københavnsområdet, som i tror ville kunne bruge mig til noget?

Bedste hilsner.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Eriksam:

Hej herinde.

Jeg færdiggjorde mit handelsgymnasie i torsdags og blev dermed student. Jeg vil nu afholde et såkaldt "sabbatår", hvor jeg kan arbejde og stå lidt på egne ben.

Jeg har 2 små jobs, hvor jeg tjener en smule, men dette er slet ikke nok til, at jeg føler jeg får nok ud af mit sabbatår og disse jobs har ingen relevans for min fremtidige ambition om at blive selvstændig.

Jeg kan en masse ting, som jeg ikke føler jeg får forløst. Jeg kan lave grafisk design, videoredigering, dronefotografering, opsætning af websider, markedsføring på sociale medier, skriftligt indhold osv. men føler ikke jeg får brugt disse. Jeg er ikke decideret "ekspert" indenfor ovenstående områder og tror derfor ikke (endnu), at jeg er klar til at gå selvstændig.

Har i nogen ideer til, hvad jeg skal gøre af mig selv fremadrettet? Burde jeg starte i en form for praktik? eller kender i nogen i Københavnsområdet, som i tror ville kunne bruge mig til noget?

Bedste hilsner.

Jeg har måske et par råd. Har du en mail?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)