Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underskud i enkeltmandsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg ved at jeg har underskud i mit virksomhed men hvordan beregner man underskud? Hvis jeg har købt noget til 1000kr inkl moms, og jeg skal bruge det som underskud i mit firma skal jeg så beregne det som 1000kr inkl moms eller 750kr uden moms?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tihati:

Hej 

Jeg ved at jeg har underskud i mit virksomhed men hvordan beregner man underskud? Hvis jeg har købt noget til 1000kr inkl moms, og jeg skal bruge det som underskud i mit firma skal jeg så beregne det som 1000kr inkl moms eller 750kr uden moms?

det er farligt at føre regnskab selv hvis noget så enkelt er ukendt land. Indtægter og udgifter ved beretning af resultat er UDEN moms begge dele og så kan der være udgifter der slet ikke tæller med i skattemæssigt resultat. Jeg synes du lever livet farligt ved en skattekontrol hvis du ikke finder hjælp

Overvej i alle fald http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/11/regnskab.html som koster næsten intet - eller kan lånes på bibliotek  som ebog eller paperback så du forstår bare et minimum 

(og 1000 kr inkl moms er ikke 750 kr men 800 kr - så det tyder på du slet ikke bruger regnskabsprogram heller)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)