Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger bedre placering på google

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 19
Indlæg ialt: 12
Fra  ABR Vinduespolering & Rengøringsselskab Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Tiltrods for en SEO score på 88 hvilket er langt over mine konkurrenter har jeg en rigtig dårlig placering i forhold til dem.

Skyldes dette manglende Linkbuilding?

Jeg kan ikke andet end føle, at det hele er et spil, at man skal sidde og oprette den ene efter den anden profil og skrive små indlæg lige som dem her, for at få en højere ranking, hvis man ikke ønsker at bruge penge på adwords. Mit daglige budget på adwords er 100kr og det ønsker jeg da i den grad at få bragt ned med et bedre dynamisk søge resultat.

Mvh
Christian Rasmussen
ABR Vinduespolering & Rengøringsselskab
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad hedder din hjemmeside ?

HVilke ord / sætninger er det som du gerne vil ligge højt på og som du skriver at dine konkurrenter har bedere placeringer end dig ?

Jeg er ikke ekspert på seo men har læst at dine links skal helst komme fra relavante sider som omhandler det som din side omhandler. 

Mvh

Anders

Tilmeldt 21. Oct 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Hvilke søgeord forsøger du at rangere på - og hvad hedder din hjemmeside? - Mange ting kan spille ind. 

Tilmeldt 15. Jan 19
Indlæg ialt: 12
Fra  ABR Vinduespolering & Rengøringsselskab Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for din tid.

Expert på SEO tror jeg er meget svært at blive.

Hjemmesiden hedder https://www.abr-vin.dk.

Søgeord som er super vigtig for mig er "vinduespudser odense". Det er også det der er flest søgninger på når jeg bruger search console.

Semrush giver mig en vurdering på 88% og sammenligner jeg med andre firmaer, har de en på måske 40%, men ranker langt højere end jeg. Jeg har gjort hvad jeg kunne for at få mine søgeord ind i teksterne, uden at bruge cloaking, desuden kører jeg adwords kampange på selv samme ord.

Jeg laver helt sikkert nogle fejl, men syntes ideen bag det her er ved at være tosset, at man skal sidde og skrive det ene efter det andet oplæg for at få en god ranking på sin side.

Tilmeldt 15. Jan 19
Indlæg ialt: 12
Fra  ABR Vinduespolering & Rengøringsselskab Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre søgeord er vinduespudser kerteminde, vinduespudser nyborg, vinduespudser svendborg.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ok så input fra mig

1: din hjemmeside virker langsom for mig når jeg klikke rpå en menu og ny side loader

2: din hjemmeside er ikke mobil / tablet venlig altså ikke responsive  som er meget vigtigt RETTELSE: har lige set på min mobil og der er den responsive men når jeg gør mit vindue mindre i min brower på PC'en fnidder det hele sammen.

3: Du skal have meget mere tekst på dine undersider som  https://www.abr-vin.dk/vinduespudser-odense  , 

4: når du linkbulider vil jeg mene at du skal linke til undersiderne som du gerne vil have bedere placeringer på,  ikke forsiden, som https://www.abr-vin.dk/vinduespudser-odense

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg klikket lidt mere rundt, den er virkelig langsom, kunne være godt at høre om det bare er hos mig ?

Plus man kan ikke klikke på dit logo for at komem til forsiden og der er ingen Forside menu knap. synes ikke at det er bruger venligt

Kan heller ikke se dit CVR nummer på siden ?

Tilmeldt 21. Oct 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Hej

Ok så input fra mig

1: din hjemmeside virker langsom for mig når jeg klikke rpå en menu og ny side loader

2: din hjememside er ikke mobil / tablet venlig altså ikke responsive  som er meget vigtigt

3: Du skal have meget mere tekst på dine undersider som  https://www.abr-vin.dk/vinduespudser-odense  , 

4: når du linkbulider vil jeg mene at du skal linke til undersiderne som du gerne vil have bedere placeringer på,  ikke forsiden, som https://www.abr-vin.dk/vinduespudser-odense

5. Optimer meta titler og meta beskrivelser på dine landingssider, samt få alt. att. på dine medier på landingssiderne. 

6. Få styr på overskrifterne på landingssiderne (H1,H2 m.v.) Max 1 H1 pr. side, ellers H2´ere m.v. 

Nu har jeg kun lige udført en hurtig analyse. Der er stensikkert endnu mere som kan optimeres. 

Hvis du skriver en privatbesked til mig, kan jeg eventuelt sende dig noget hjælpeværktøj. 

Tilmeldt 15. Jan 19
Indlæg ialt: 12
Fra  ABR Vinduespolering & Rengøringsselskab Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen, så har jeg noget at arbejde med. Jeg har kortet menuen lidt op og lagt Start på, nu skal man en del ned i skærmstørrelse for det klumper sammen. Jeg har lavet H1 tags om og fjernet nogle H2 tags.

Så har jeg bedt google om at undlade nogle backlinks, jeg havde over 9000 fra en brugerprofil hvor jeg linkede til et subdomain. Stedet havde en kvalitet på 7.

Jeg vil tilføje mere tekst til vinduespolering i Odense og de andre under sider jeg har lavet.

Nu er det så kritik af min side og det er dejligt, men hvorfor ranker en side som den her bedre end min. mvpolering.dk

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den absolut vigtigste parameter for dig, er at lave din hjemmeside mobilvenlig.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)