Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt og Gratis Link til din Netbutik

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

På saleshop.dk har vi som mål, at etablere den mest komplette og nemme oversigt over netbutikker i Danmark.

Hvis du er interesseret i at få din netbutik med på listen, med et link uden redirect, kan du enten selv oprette det på
http://www.saleshop.dk eller svare på dette indlæg med din URL.

med venlig hilsen
Bent

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for linket Yes

Selvom der efterhånden er RIGTIG mange linksider, kan der aldrig komme for mange.

Held & lykke

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører med en opløsning på 1280*1024, og jeg skal scrolle ned for at se sidens indhold, det er måske liiige noget I skal kigge på? Jeg har godt nok sidebaren med foretrukne åbne, men jeg er nok ikke den eneste der ikke kan se siden ordentligt.

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for informationen. Vi undersøger lige, om der er en ting, der skal tilrettes.

 mvh
Bent

Fra Sønderborg
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

froebutikken.dk er nu medtaget.

mvh
Bent

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

På forhånd mange tak for det Bent. .

 Jeg har netop tilmeldt: Sommerhuse.dk via formularen.

Der var dog nogle punkter i formularen der forvirrede mig lidt - jeg bliver så let forvirret:

"Pagerank TM":

Jeg er ikke helt med på hvad det betyder, men jeg skrev bare "Ja tak :-)" i feltet. Så vidt mit skoleenglesk rækker må den danske oversættelse af ordet være noget med "Side Rangering" og jeg vil da naturligvis gerne have min side rangeret og gerne som den første i kategorien "Sommerhuse" hvis det er miligt? ;-)

Så var der også et andet felt hvor jeg blev forvirret igen:

"Status"

 --- jeg er ikke helt med på hvad der menes med det? Min revisor mener engang imellem at der skal holdes status, det er noget med at tælle papire, ringbind og hvor mange hæfteklammer der er tilbage i hæftemaskinen. Han er meget grundig - jeg synes han er lidt kedelig. Det kunne også være min personlige status du er interesseret i? Desværre Bent, jeg er ikke single og desuden er jeg mest til kvinder - sorry. Hvis det nu er sådan prestige og indkomstmæssigt du mener, så tror at jeg tilhøre den øverste del af middelklasse - men det interessere mig nu ikke så meget. Hvis det er wetsitet status - så er den efter min menning HØJ, det håbet jeg da i hvert fald.

Så var der noget med feltet

"Stat"

Jeg havde jo lige i et andet felt skrevet "Danmark", så nu blev jeg igen forvirret - skal jeg mon skrive "Jylland"? Jeg fik godt nok ikke så god en karakterer i Geografi på HF, men det handlede også mest om noget med et "Føn" nedbør - noget med at en sky når den skal over et bjerg afgav noget regn.... Det blev jeg også lidt forvirret over.

 ;-)

Med andre ord - hvad i alverden skal du med alle de felter? hvad skal du med mit CVR nummer for eksempel?

Jeg kunne ikke lade være med at drille lidt - det er naturligvis bare ment som forbedringsforslag.

Tak for linket :-)

 

 

Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sønderborg
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 06:17
Hvor mange stjerner giver du? :

lillebi.dk er medtaget.

mvh
Bent

Fra Sønderborg
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 06:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

mange tak for din konstruktive feedback. Du har ret - der er en del felter, hvor det er uklart hvad intentionen er og hvordan de skal udfyldes.
På baggrund af dine kommentarer vil vi ændre denne side til oprettelse af en netbutik.

mange hilsner
Bent

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)