Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website ide ???

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg Sidder med en lille ide omkring et website... Angående en blog eller hjemmeside... Ikke fordi at det er en ny ide, men jeg har fundet ud af at jeg godt kan lide og skrive... Og her tænker jeg at det måske kunne være en mulighed for at kunne finde en partner som kunne have interesse i det, Det drejer som om at lave n hjemmeside som vil blive solgt videre... På et senere tidspunkt, når der er nok indhold på Hjemmeside... Men jeg mangler en der kunne have den interesse som vil kunne stå for at få langt tingene på hjemmeside...

Og her tænker jeg ikke at det kun er en hjemmeside, men der vil komme flere hen af vejen... Spørgsmålet er bare om der måske var nogle som kunne have denne interesse. Og måske havde tid til at stå for det, jeg skal nok stå for teksterne på hjemmeside... 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Men er det ikke oplagt du skriver en blog på en af de mange steder du kan det?

Jeg er ikke helt med på at sælge en hjemmeside med en masse tekst?

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig bliver der enden lavet nogle designs ellers bliver der købt nogle billeder hen af vejen som man kan lægge på... Jeg har masser af muligheder inden for mit fejl, i forhold til at komme med nogle ideer... Både på den ene måde men også på den anden måde, jeg er bare ikke god til det med hjemmesider... 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvad er det du gerne vil skrive om? Krokodiller, universitet, parforhold, hunde eller hvordan man bygger sit eget drivhus?

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

fake:
jeg skal nok stå for teksterne på hjemmeside... 

det ville jeg dog ikke anbefale.

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver om religion... Jeg har en blog... allerede Men jeg kunne godt tænke mig at komme videre med det her emne, i stedet for bare at sidde fast... Og ikke komme til at tjene penge på det, fordi det er det jeg gerne vil... Opnå men må så indrømme at det ikke er mit speciale inden for it og internet... Men jeg kan godt lide og skrive det er helt sikkert.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

For at sælge en hjemmeside med indhold skal indholdet have en vis kvalitet mener du at du kan skrive kvalitets indhold ? Fri for fejl etc ?
Det er du vil hvis jeg forstår dig ret. Du vil oprette en side og skrive om "kondisko" og prøve at sælge den bagefter?

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe nej jeg skriver om religion... Det er et større emne... Jeg siger ikke at der ikke vil være stave fejl i Men i hverfald prøve et eller andet, i stedet for at lade være med at prøve...

Har du da andre forslag... at henvise folk til deres hjemmeside i stedet eller Hvad tænker du... Link måske

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver om religion nu men kan ikke tjene penge på din blog. Du vil så oprette andre sider/blogge på andre domæner og skrive om religion..

Hvorfor i alverden skulle nogen ønske at købe dem af dig ? Hvilken værdi skulle sådan side have ? Du har jo ikke ligefrem bevist at du må tjene penge med sådan en side..
Og så enda med fejl m.m. , hvis folk ønsker en side om religion kan de hyre tekstforfatter som skriver korrekt ude fejl.

For at du skal kunne sælge en side skal den vel have en form for værdi. Mange besøgende bl.a. ,


Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker bare hvordan kan alle andre sider have værdi... Hvis min ikke kan... Det giver jo ingen mening jo, at sidde og skrive om ligegyldige ting... Også får det værdi... Det giver jo slet ikke nogen mening...

Du kan ikke finde nogle mennesker der kan skrive om den korrekte religion... Der er perfekt... Så det er for det første noget sludder... Men jeg vil gerne tro på at du kan lave en fejl fri tekst om religion... Men ikke at den er perfekt :) Men nok om det... 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)