Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæner

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Forum


Jeg har en forretningsidé og vil i den forbindelse gerne købe 4-5 forskellige domænenavne som relaterer sig til forretningens kerne. I den forbindelse kan jeg se på dk.hostmaster at man kan købe rettigheden til ét domæne i 5 år for 200 kr. inkl. moms. Samtidig kan jeg forstå, skal jeg dog have fat i en udbyder. Hvilken domæne-udbyder vil være billigst?

Jeg forestiller mig at den éne af hjemmesiderne har indholdet, imens de øvrige blot linker over til førstnævnte hjemmeside. Er det helt umuligt mon?

Er desværre slet ikke skarp på dén del hér, så håber nogle venlige sjæle kan hjælpe med et par opklarende svar..


På forhånd tusind tak...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Montreal:
Hvilken domæne-udbyder vil være billigst?

Jeg vil anbefale dig at købe dem igennem gratisdns.dk (evt. bruge en IT kyndig til at hjælpe). På den måde så hænger du i første gang ikke på hosting af hjemmesiden og kan frit vælge senere hvor du vil have din hjemmeside liggende.

Montreal:
Jeg forestiller mig at den éne af hjemmesiderne har indholdet, imens de øvrige blot linker over til førstnævnte hjemmeside. Er det helt umuligt mon?

Intet problem. Det skal bare gøres rigtigt så søgemaskinerne forstår det korrekt.

Montreal:
Er desværre slet ikke skarp på dén del hér, så håber nogle venlige sjæle kan hjælpe med et par opklarende svar..

Jeg oplever tit at nogle der ikke helt har forstand på denne slags selv prøver og derefter skal folk som mig udrede trådene for dem. Jeg vil anbefale dig at få en IT kyndig med der kan hjælpe med det. Det vil i sidste ende være penge sparet.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Som ekstra indspark, kan jeg anbefale, at du køber dine domæner os en hostingudbyder der tillader flere domæner tilkoblet samme hotel.

På den måde har du det hele samlet ét sted og du skal kun betale for et webhotel.

Hvilken udbyder der vil være passende afhænger lidt af, hvad du skal ligge på hoveddomænet.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)