Hej Aminoer, Efter lang tids søgen her på debat siderne, ser jeg mig nu nødsaget til at spørge Jer direkte, da jeg ikke finder direkte svar på mine spørgsmål. Jeg har igennem flere år arbejdet på en idé til et innovativt manager spil også kaldet fantasy game. Da der efterhånden er en del andre af slagsene på markedet, hvor nogle er bedre opbygget end andre, har det været vigtigt for mig at udarbejde et innovativt af slagsen, som vil revolutionere markedet. Eftersom jeg nu skriver her er det selvfølgelig på baggrund af min overbevisning om, at modellen er fundet. Jeg er på startstadiet, hvor jeg har udarbejdet projektplan, spillets udformning og finesser samt ekstra services, som vil blive distribueret på sitet. Navnet er ikke fundet endnu, da det ikke er det vigtigste. Derimod har jeg allieret mig med en god ven og programmør, som p.t. bruger sin fritid på at udarbejde databasen. - hvor jeg selv er ved at indtaste data, samt arbejde på design delen. - Så vi er godt på vej! Det er vigtigt for mig at være så velforberedt på alle områder, når jeg skal præsentere projektet for bank eller investor. Planen er som sagt godt på plads, men jeg har ikke overblikket over den nødvendige kapital i dette projekt. Nu kommer spørgsmålene så:
Jeg håber meget at der er nogen der vil hjælpe os. Hvis i mener der er yderligere faktorer, som vi skal tage højde for, vil vi selvfølgelig også gerne hør eom det. Og ser frem til at høre fra Jer Mvh. TS |
Hej TS,
Det lyder da som et spændende projekt. Jeg vil anbefale dig, at overlade hostingen til en professionel hosting partner, som kan klare del seriøs trafik. Du bør måske ikke direkte gå efter en dedikeret server løsning, men mere en stor løsning hos en udbyder med massere power. Alt dette kan jeg tilbyde. Da du taler om MySQL vil jeg lige nævne at jeg hoster 1/4 af den danske version af www.mysql.com (http://mysql.mirrors.webname.dk) og 1/2 af php's manual http://dk2.php.net
Jeg kender ikke så meget til andet du taler om, men hvis du mangler en god betalingsgateway - kan jeg anbefale www.freepay.dk.
Hvis du har en meget trafikkrævende side, kan jeg også levere store trafikpakker. Hvis du er intresseret kan du skrive til jh@webname.dk eller fange mig på 42 80 80 60. Husk at referere til Amino-indlægget, så kan vi nok finde lidt Amino-rabat
Håber du finder en god løsning