Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen erhvervskonto

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. Nov 18
Indlæg ialt: 4
Fra  Hair by Sonnenborg IVS Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har startet en frisørsalon og det eneste jeg mangler er en erhvervskonto i banken.

Men det kan ikke lade sig gøre da jeg åbenbart ikke er en god kunde. Jeg skylder intet nogen steder.

Det er udelukkende baseret på jeg ikke har lån, pension eller anden forretning med min bank. Har spurgt flere banker og venter stadig svar på et par stykker.

Det skal siges, at jeg er førtidspensionist men det er intet problem iflg. Udbetaling Danmark.

Vh

Flipacoina

Tilmeldt 23. Mar 17
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Prøv LUNARWAY Business, som er en erhvervskonto. Her får du konto indenfor 6-10.

Bankerne er nogle idioter.

Hvis du får brug for kort terminal til din butik, til at modtage betalinger med kort, kan jeg levere en nøglefærdig løsning med alt inkluderet.

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Betalingsterminal:

Hej,

Prøv LUNARWAY Business, som er en erhvervskonto. Her får du konto indenfor 6-10.

Bankerne er nogle idioter.

Hvis du får brug for kort terminal til din butik, til at modtage betalinger med kort, kan jeg levere en nøglefærdig løsning med alt inkluderet.

Lunarway er Nykredit Bank

Så du anbefaler en løsning hos nogle idioter?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Betalingsterminal:
Bankerne er nogle idioter.

De driver forretning lige som alle andre - gider du selv kunder du ikke tjener noget på ??

Tilmeldt 23. Mar 17
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret i at lunarways partner bank er Nykredit, men det er Lunarway sélv som godkender folk til en konto.

Ja jeg anbefaler en løsning hos idioter alligevel hvis de kan få en konto.

Tilmeldt 23. Mar 17
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

tro mig de tjener rigeligt, 5000 for oprettelse af en erhverskonto og en masse gebyrer??

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Betalingsterminal:

Du har ret i at lunarways partner bank er Nykredit, men det er Lunarway sélv som godkender folk til en konto.

Ja jeg anbefaler en løsning hos idioter alligevel hvis de kan få en konto.

Om en kreditmedarbejder er ansat i Lunarway eller i Nykredit Bank er fuldstændig irrelevant - samlet set er begge enheder en del af Nykredit Koncernen og dermed underlagt de samme retningslinjer for hvornår man kan accepteres som kunde og hvornår man ikke kan!

 

Og i øvrigt, så kan jeg afsløre at kundeaccept ligger ene og alene i Nykredit! Lunarway har ikke særskilt banktilladelse

Tilmeldt 30. Nov 18
Indlæg ialt: 4
Fra  Hair by Sonnenborg IVS Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man ikke tilknytte dankort til Lunarway?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej et debet kort er det - og det er så et master debet og kontoen er en top-op konto og man må ikke tilmelde sine betalinger til Nets (pbs) auto betaling heller

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Betalingsterminal:

tro mig de tjener rigeligt, 5000 for oprettelse af en erhverskonto og en masse gebyrer??

nu er det jo ikke 5000 alle steder - Nordea som eksempel er 1250 og 100 kr per måned - hvor Lunarway er 1000 år 1 og efter år 1 2000 kr for en ren top op konto uden alm visadankort mulighed men alene med debet hævekort og uden tilladelse til at tilknytte Nets auto betalinger - OM man vælger det ene eller andet er op til enhver men der er ikke noget disruption eller andet over Lunar, så tager sig godt betalt for det de tilbyder faktisk

Der det generelt er godt er, at det er lettere at blive godkendt fordi de netop er top-op konto med hævekort og forbud mod autobetaling af udgifter. Det fjerner megen risiko og jeg mener de tager folk der står i RKI sågar af samme årsag

At andre banker ikke laver samme tilbud forstår jeg måske ikke helt, men dem jeg har talt med siger, at de ikke mener det er en seriøs kontoform - en top op med hævekort uden visadankort osv og uden auto betalinger, for erhverv. Det betyder så, at det kan være sværere at blive godkendt, da risikoen så er større

Lunar er ikke vildt billig og blot en app med disse simple funktioner og begrænsninger bygget på Nykredit som bank bag dem

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)