Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskonto - seneste nyt ????

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen her, der er obs på de bedste (læs billigste) steder til en erhvervskonto. Som så mange andre små konsulenter, har jeg blot behov for en simpel konto - uden kort og uden mulighed for lån. Blot en container for penge :-)

Kender nogen en billig bank

Jeg har prøvet de store. Det koster kassen.

Hilsen S

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

SørenKonsulent:

Hej Aminoer

Er der nogen her, der er obs på de bedste (læs billigste) steder til en erhvervskonto. Som så mange andre små konsulenter, har jeg blot behov for en simpel konto - uden kort og uden mulighed for lån. Blot en container for penge :-)

Kender nogen en billig bank? 

Jeg har prøvet de store. Det koster kassen.

Hilsen S

de fleste koster - da det jo er forretninger der lever af det - Det de KUN har omkostninger ved er konto uden løn og og uden kort faktisk - de vil da meget hellere kunne tage penge for lån osv - - fra omkring 1250 i opstart og 100 kr per måned i store Nordea OG flere små - det er omkring det niveau man skal være klar til - hvis ikke man er så god gammel kunde i egen bank at de tilbyder en noget specielt idag

Lidt kendte priser her https://johnhannover.blogspot.dk/2018/01/lidt-om-bankers-priser.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Det lyder dyrt.

Vil du fortælle hvilket prisniveau vi taler om?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SørenKonsulent:
har jeg blot behov for en simpel konto - uden kort og uden mulighed for lån. Blot en container for penge :-)

I banken øjne er du en rigtigt dårlig kunde da de ikke kan tjene penge på dig, ergo kommer du til at betale kassen for deres service.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
I banken øjne er du en rigtigt dårlig kunde da de ikke kan tjene penge på dig, ergo kommer du til at betale kassen for deres service

nemlig. Hvis du overhovedet får en konto...

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, selvfølgelig.... 1250 pr år - og jeg har ikke kort, ikke behov for lån, ingen udenlandske transaktioner, max 70 transaktioner om året (som så er lidt større pga store enkeltordre).

hmmm... Hvis nogen får kendskab til en konkret bank, så giv endelig besked. SparNord var billige for et år siden, men nu tager de 5.000 i oprettelse, så dem vil jeg ikke over til.

Danske Bank, SydBank og Jyske er vildt dyre. Nykredit er helt væk og mange af de små banker servicerer kun kunder med økonologisk profil (merkur andelskasse) eller folk lokalt på sydvestfyn eller hvor banken nu ligger.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du tager stadig fejl. Bankerne får lov til at fra/vælge dig, ikke omvendt.

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

det ved alle...  men det jeg spørger efter er folks evt. erfaringer med specifikke banker... ikke almindeligheder, som sikkert er venligt ment, som enhver med en virksomhed er bekendt med.

Så til alle andre... Kender du en bank, der måtte have rimelige/lave priser på erhvervskonti, så hører jeg/vi gerne fra dig. SparNord havde på et tidspunkt meget lave priser. Basisbank har, men har lukket midlertidigt for erhverv. Den slags info... :-)

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

SørenKonsulent:

det ved alle...  men det jeg spørger efter er folks evt. erfaringer med specifikke banker... ikke almindeligheder, som sikkert er venligt ment, som enhver med en virksomhed er bekendt med.

Så til alle andre... Kender du en bank, der måtte have rimelige/lave priser på erhvervskonti, så hører jeg/vi gerne fra dig. SparNord havde på et tidspunkt meget lave priser. Basisbank har, men har lukket midlertidigt for erhverv. Den slags info... :-)

Det er fuldstændig ubrugelig viden du søger - hvad er pointen for dig i at få prisen på en eller anden tilfældig erhvervsløsning når du ikke selv kan få samme tilbud??

Prisen hos alle banker afhænger af hvad du kan tilbyde dem! Jo større (økonomisk) potentiale de kan se i at have dig som kunde jo bedre pris får du.

 

Så start med at finde ud af hvad du kan tilbyde! I stedet hvad andre har tilbudt.

 

Sorry to say - du kan kun selv finde svaret på dit spørgsmål. 

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke bare bruge din egen NemKonto?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)