Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tags I wordpress??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Jun 18
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Skal jeg tage mine indlæg med tags på mit wordpress hjemmeside? På hjemmesiden kan man ikke se tagen, men gøre det noget godt i googles øjne eller er google ligeglad med det? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tags er godt for brugeren, men dårligt for Google. Det er duplicate content. Du får en masse kopier af listevisninger, som er ens.
Så du kan vise tags for brugeren, men du skal ekskludere dem i din robots.txt.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du under plug-ins søger efter wordpress SEO og vælger f.eks SEO by Yoast, vil der give dig mulighed fir at skrive titel og beskrivelsen (tag) på hver side.

på dine billeder kan du tilføje et “alternativ tag” som Google anvender til bedre at forstå, hvad der er på dine billeder.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tror jeg vi taler om forskellige ting.
@Jonas, det du nævner er Meta Tag Description.

Jeg tror at Mathias mener Post Tags, vil jeg tro, som vist her på billedet.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

@pbille:

Yeeesy, yes, overvejede også om det var det han mente, men tænkte at vi så fik det hele med, hvis det var andre "tags"

Min holdning til dem er også = lort.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

YesYes

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mathias

Som andre nævner er det sjældent en fordel at lade Tag sider blive indekseret, da det ofte skaber duplicate content og tynde sider.

Men der kan være andre fordele ved at bruge Tag's. F.eks. på MTBX, hvor vi bruger Tag's til at vise relaterede artikler. Så skriver vi f.eks en artikel om "mtb i Sverige", så Tagger vi artiklen med "Sverige, Rejser", og vi kan så under artiklen vise andre artikler omhandlende mtb rejser eller ture til Sverige.

Kilde: https://mtbx.dk/mountainbike-paa-kullen-sverige.html

Så på den måde bruger vi det SEO mæssigt, til at lave en god og brugervenlig intern linkstruktur.

Tilmeldt 21. Jan 19
Indlæg ialt: 1
Fra  Secretly Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Følger med her. Meget interessant! :)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt rigtigt som Lars skriver.

Mange anvender også tags i søgninger så der kan være god grund til at anvende tags, bare ikke indekserer dem.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lars

Rigtig god idé. Jeg har lige programmeret et modul til Umbraco, det gør præcis det.
Bruger I et modul til Wordpress, eller har I kodet det selv?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)