Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er SEO-eksperterne en flok rygklappere?

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Frank Hellerup Madsen:

Andy, kunne du ikke oprette dig en blog herinde eller finde en anden måde at brokke dig end at hive en 2½ år gammel tråd frem fra gemmerne bare for at komme af med en portion galde mere?

Eller alternativt bruge dit krudt på at give RIGTIGE råd, nu du synes, at det savnes herinde. Smile

Så fordi at han netop IKKE er enig med resten af jer, så skal han bare holde sin kæft? Det er jo reelt set hvad du siger? Jeg ved godt at tråden er gammel - og forstår heller ikke at den skal hives frem.

Men idet du beder ham om at "holde sin kæft", mellem linjerne - så giver du ham ret i hans "statement".

jeg har i øvrigt IKKE noget imod nogen - men synes da du gav ham ret!

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:18

Andy Max Jensen:
hvem er du i øvrigt?

Du kan jo prøve google Smile

/allan

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 20:20

Thomas Rosenstand:

Når du er så fantastisk - hvorfor finder du så ikke et andet sted at være end Amino? Det tyder jo ikke ligefrem på, at dine perfide udfald mod alt og alle finder genklang hos Aminoerne!

Du må jo virkelig have brug for et eller andet, når du graver så gamle tråde frem for at sprede din galde.

Jeg giver skam bare min mening til kende ...og ja, den er forskellig fra din :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:21

Andy Max Jensen:

Kig i min historik ...der er faktisk flere gode råd ...hvem er du i øvrigt?

Hva med at kigge i Franks historik?

Du anbefaler jo andre skal gøre det hos dig, så er det vel et fif du selv benytter?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:22

Andy Max Jensen:

Kig i min historik ...der er faktisk flere gode råd

Jamen det er jo godt. Så er der jo nogen, der bidrager med de rigtige råd herinde. Det er jo også den rigtige måde at gøre det på, hvis man synes, at der skal gives bedre råd på et forum.

Andy Max Jensen:

...hvem er du i øvrigt?

Hvem jeg er? Jeg er en glad Amino-bruger, der efter bedste evne har bidraget med et SEO-råd hist og her, hvor jeg fandt det passende.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Skrevet kl. 20:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wi:

Så fordi at han netop IKKE er enig med resten af jer, så skal han bare holde sin kæft? Det er jo reelt set hvad du siger? Jeg ved godt at tråden er gammel - og forstår heller ikke at den skal hives frem.

Men idet du beder ham om at "holde sin kæft", mellem linjerne - så giver du ham ret i hans "statement".

jeg har i øvrigt IKKE noget imod nogen - men synes da du gav ham ret!

Jeg bliver så irriteret, når folk graver tudsegamle tråde frem uden at bidrage med noget nyt til dem. Så mit indlæg blev måske en smule skarpere end ellers.

Men jeg synes grundlæggende, at det er mere konstruktivt selv at bidrage med det, man savner i stedet for at brokke. Og f.eks. gå foran med gode SEO-råd, hvis ikke man synes, at de findes herinde. (Men jeg foreslog også f.eks. en blog herinde, for så kan Andy jo fortsat tage en principiel debat om kvaliteten på Amino herinde, hvor den er relevant.)

Og så har jeg en lille stump principiel indvending mod en stump af det du skriver: "..enig med resten af jer". Jeg er mig selv. Et individ. Jeg giver råd efter bedste overbevisning herinde, og koordinerer ikke mine råd med andre på forhånd. Hvis andre folk der går op i SEO er enig med mig, så er det jo fint. Men jeg er altså ikke en del af nogen klike, brancheforening, hemmelig SEO-loge, et SEO-parti eller andet. Så jeg opfatter ikke mig selv som en del af "jer".

Tilmeldt 20. Aug 10
Skrevet kl. 20:33

Frank Hellerup Madsen:

Hvem jeg er? Jeg er en glad Amino-bruger, der efter bedste evne har bidraget med et SEO-råd hist og her, hvor jeg fandt det passende.

Det syntes jeg lyder rigtig fint ...men eftersom at jeg ikke har debateret med dig før, syntes jeg at det er en kende mærkeligt med dine personangreb ...syntes du ikke?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Skrevet kl. 20:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andy Max Jensen:

Det syntes jeg lyder rigtig fint ...men eftersom at jeg ikke har debateret med dig før, syntes jeg at det er en kende mærkeligt med dine personangreb ...syntes du ikke?

Personangreb? Jeg opfordrer dig bare til at tage debatten andetsteds end i tudsegamle tråde.

Opret en tråd med en principiel debat om standarden af SEO-indlæg, eller en blog herinde, hvor du redegør for, hvorfor niveauet er for lavt. Så skal jeg nok lade være med at brokke, hvis jeg ellers bidrager.

Nå ja, så havde jeg en kæk lille stikpille om at bidrage med nogle gode råd - og det skyldes, at jeg selv synes, at det er den bedste vej, hvis man vil ændre på tingene. Ikke stå bagpå og skubbe på en klump spaghetti for at flytte den, men hive i den forfra i stedet.

Men det var altså ikke tænkt som et ad hominem-angreb. Det prøver jeg generelt at holde mig udenfor.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 20:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu er du galt på den igen, Andy Max Jensen. Først går du efter Thomas Rosenstand og Thomas Demib, og nu står Frank Hellerup Madsen for skud. Tre af de brugere, som efter min overbevisning bidrager med flest brugbare gratis råd, når vi måler kvalitet i forhold til kvantitet.

Kan du ikke snart forsvinde fra Amino, eller i det mindste bidrage med noget brugbart engang imellem?

Tilmeldt 20. Aug 10
Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Frank Hellerup Madsen:

Jeg opfordrer dig bare til at tage debatten andetsteds end i tudsegamle tråde.

Jeg referer til nærværende tråd ...det eneste der bringer tussegamle tråde op er vist dig :-)

Men det er rigtigt at jeg svarer med baggrund i en del andre tråde ...men det ligger tråden jo op til. 

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)