Så fordi at han netop IKKE er enig med resten af jer, så skal han bare holde sin kæft? Det er jo reelt set hvad du siger? Jeg ved godt at tråden er gammel - og forstår heller ikke at den skal hives frem.
Men idet du beder ham om at "holde sin kæft", mellem linjerne - så giver du ham ret i hans "statement".
jeg har i øvrigt IKKE noget imod nogen - men synes da du gav ham ret!
Jeg bliver så irriteret, når folk graver tudsegamle tråde frem uden at bidrage med noget nyt til dem. Så mit indlæg blev måske en smule skarpere end ellers.
Men jeg synes grundlæggende, at det er mere konstruktivt selv at bidrage med det, man savner i stedet for at brokke. Og f.eks. gå foran med gode SEO-råd, hvis ikke man synes, at de findes herinde. (Men jeg foreslog også f.eks. en blog herinde, for så kan Andy jo fortsat tage en principiel debat om kvaliteten på Amino herinde, hvor den er relevant.)
Og så har jeg en lille stump principiel indvending mod en stump af det du skriver: "..enig med resten af jer". Jeg er mig selv. Et individ. Jeg giver råd efter bedste overbevisning herinde, og koordinerer ikke mine råd med andre på forhånd. Hvis andre folk der går op i SEO er enig med mig, så er det jo fint. Men jeg er altså ikke en del af nogen klike, brancheforening, hemmelig SEO-loge, et SEO-parti eller andet. Så jeg opfatter ikke mig selv som en del af "jer".