Forskellen er prisen, som jeg mener er et produkt af kundenetværk snarere end voldsomme kvalitetsforskelle. Pointen med mit indlæg var jo, at jeg ikke mener der er konkurrence på markedet. Det betyder jo reelt, at de fleste seo'er kan levere resultater. Når de fleste kan levere resultater, er det måske svært ikke at fremstå som rygklappere. Derudover er jeg ikke synderlig tilhænger af at skabe aktivitet, ved at lave specifikke anklager mod konkurrenter, der belyser deres fejl og mangler. Jeg har en tiltro til, at jeg kan levere opsigtsvækkende resultater på det danske marked, og det må jeg simpelthen bare ud og vise. Det gøres bedst ved at få en masse kunder, hvilket måske forklarer mit 'latterlige prisniveau'. Mit 'problem' er nok at prisen for min service er så lav, at det fremstår som et inferiørt produkt. Besynderligt hvis man skal hæve prisen for at få mere aktivitet :) |
Der er mange virksomheder gennem historien, der har øget salget voldsomt ved at hæve prisen
Det kan da godt være, den med billig SEO er lidt poppet - det vil jeg godt medgive. Men jeg synes, den passede meget godt i den samlede kontekst lige nu...