Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvidelse af Amino Virksomhedsbørs

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Martin!

Bare en lille tanke...

Jeg har lige set en tråd hvor en Amino efterlyser kontrakt indhold på en købsaftale og tænkte at det kunne være en fin service at tilbyde på virksomhedsbørsen. Et faneblad der indeholder forskellige kontraktformer og stikord til must indhold ved køb og salg af div. Internetsider.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:20

Krondal:

Kære Martin!

Bare en lille tanke...

Jeg har lige set en tråd hvor en Amino efterlyser kontrakt indhold på en købsaftale og tænkte at det kunne være en fin service at tilbyde på virksomhedsbørsen. Et faneblad der indeholder forskellige kontraktformer og stikord til must indhold ved køb og salg af div. Internetsider.

Jeg har faktisk mailet vores "husadvokat" og spurgt om det var noget for ham at lave, men han har ikke svaret mig endnu.
Så det er en god ide og jeg skal nok lave det, når jeg finder en advokat der vil være med på spøgen.

Dbh Martin
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 15:21

Martin Thorborg:

Krondal:

Kære Martin!

Bare en lille tanke...

Jeg har faktisk mailet vores "husadvokat" og spurgt om det var noget for ham at lave, men han har ikke svaret mig endnu.
Så det er en god ide og jeg skal nok lave det, når jeg finder en advokat der vil være med på spøgen.

Dbh Martin

Sådan Yes Big Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)