HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!! Det har været en lang weekend med mange op og nedturer.... Derfor har vi brug for MANGE flere AMINO stemmer....hjælp os med at vinde!!! MVH |
Hej Ann,
Så har i fået en stemme fra os af...
Held og lykke..
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!! Det har været en lang weekend med mange op og nedturer.... Derfor har vi brug for MANGE flere AMINO stemmer....hjælp os med at vinde!!! MVH |
Hej Ann, Så har i fået en stemme fra os af... Held og lykke.. |
MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk
også en stemme herfra - kan oplyse at i nu er på 37% og ligger nr 1. held og lykke |
en stemme mere er på vej herfra... alt held og lykke |
I har også fået min stemme, men så vil jeg også med til housewarmingen |
Mange tak for jeres stemmer....!! Vi håber på at holde 1. pladsen til og med fredag (pt har vi kun 32% og nummer 2 har 29%). PS: Vi fik vores lokal avis med på idéen og har et GRATIS stykke med i deres avis...håber det giver stemmer! MVH
|
Har også givet jer en stemme... held og lykke med den gratis omtale i avisen :-) |
Vil du hjælpe os.... Fredag er sidste chance for at HJÆLPE en stakkels iværksætter (mig!!) men at få tag over hovedet.... Du skal afgive en stemme på vores projekt med titlen “Moderne familiebolig” på dette site www.boligmagasinet.dk Tak for din hjælp!! MVH |
Lige sendt beskeden videre til nogle netbuddies - lad os se om det ikke er nok |
Så er der også stemt herfra *SS*
Lars
|
http://www.letlej.dk/